Saturday, June 23, 2012

AKUM UN AN KALOMBO

acum un an Kolombo sa urcat in barca si a plecat





dupa asta eu am dansat sub ploaie si pe mine razarvea ka pe o grelka
eu kiar si am skris asa razarvit cum eram o poveste

akum cind lukrurile sau mai clarificat Kolumbo sa mutat la mine pe masa de scris in forma unei fotografii 9 pe 12, in rama cafenie























eu ma impac bine cu Kalombo
atit de bine , incit Kate Moss crede ca nio zburat definitiv bashnea
ea crede ca eu vorbesc cu fotografia
daca e so luam dupa regulile fizice, matematice si chiar si filozofice eu intradevar vorbesc cu o fotografie
si asta ma amuza cel mai tare
si pe Kalombo tot
pe Kalombo il mai amuza tare sa priveaska cum noi cu Kate Moss ne futem
 - Kate chiar arata bine, da tu, blea, arati ca un bondar shi inka si  mai gyfyi! mia trintinti-to in fata Kalombo

eu nu mam suparat da de atunci nu mai sterg fotografia de colb si el injura ca un sapojnik
da eu o fut pe Kate Moss

iaka asa noi ne prikalim
si asta numa dupa un an
da mai pe urma si prikolino o sa fie!


No comments:

Post a Comment