Saturday, June 25, 2011

JUST ONE MORE THING ...

Doar un kuvint vreau sa spun - COMPANERO!

Kind Bojika o dat sheia shi trebuie de dat, si eu am prinit ceia ce trebuia sa primesc,
kind Pestele sa apropiat de mine si a vrut sa ma sarute, iar eu iam promis ca ne vom saruta in apa , dar si nu pe uskat(caci nu se cade unor pesti sa se sarute pe uskat, astai bataie de joc!),
kind eu am imbratisat-o pe Vinatoarea(sau kum altfel se mai numeste vinatorul la femenin) coborita din munti,
kind Bojika a apasat pe gaz si deasupra Capitalei a trosnit si apoi sa despicat cerul,
kind domnul Ceai Fierbinte a patruns si in calciiul drept,
kind Jimmie nu stiu ce cinta si eu deja nu mai credeam ca Jimmie a cintat vreodata mai rau ca in aceasta seara,
cind Fata cu Ochii Mari nu era acolo unde eram eu,
cind eu nu eram acolo und era Fata cu Ochii Mari,
cind  eu am inceput sa scriu cuvintul "cind" fara litera K,
cind Dr. Gonzo scria poezii prin somn,
cind vecinii mei mincau shaashlyk prin somn,
cind soarele a inceput sa sa-shi faca prezenta prin cip-ciripuri cip-cirupatoare,
cind a aparut Ray cu Ionica si eu am inteles ca Jimmie nu stiu pe unde disparut, si bine a facut, ca disparut,
 cind Fata cu Ochii Mari a adormit gindindu-se la ce zi miine o ashteapta,
cind Vinatoarea (sau cum se spune altfel se mai spune la femenin vinatorului) a o fost intepata de acel scurt dar ascutit orgasm si ia a incremenit,

cind Bojika a aparut pe cer cu o matura mare si a inceput sa inprate cea mai ramas dupa Codul Galben,
cind Pestele a saturat sa priveasca la melcul din acvariu,
cind domnul Ceai Fierbinte care a ajuns in calcii a tisnit din puta mea peste frunzele putrezite de nuc,
cind vecinii mei au trecut de la leajki la aripioare,

cind darul dat de Bojika a incetat sa fie dar si ma tragea intrun somn foarte somnoros,
usa de la veranda sa deschis si a aparut EL, cu trabucul in miina, in pardesiul lui galben, sau kofe-s-molokom,
ma tintit cu degetul aratator, si a spus:
 - Doar un cuvint vreau sa spun, eu te astept, Companero! Nu-ti dau miina, o sa te frigi, eu sunt prea aproape de Soare.
 - Drum bun, Companero! Ne vedem noi!

1 comment: