Monday, June 13, 2011

EU SHI BOJIKA(10)

PART SEVENTEEN

 - Cine nu stie ce e asta Ketamina, sa se duca sa-si cumpere, sa incerce si numai dupa asta, sa se apropie de mine pentru o descutie serioasa, a spus Bojika. Pina atunci nam ce vorbi cu voi, a mai adaugat El.
 - Nu si mare pozna! fara nici o emotie a spus Kuba. Stai si te gruzeste singur ca un bleg.
Kuba a luat covorasul si la asternut in centrul camerei.
 - Valitio de aici, a  spus el si a inclus casetofonul. Sa auzit sunet trist de mandolina si glas melodios de Tudor Gheorghe. Kuba sa apukat de meditat. Inca nu sa apucat, daca sincer, pur si simplu sia luat poza, a inchis ochii dindu-ne de inteles ca e timpul de valit.
Eu cu Billa am inceput so valim incetisor spre mansarda cind am auzit glusul lui Bojika:
 - Eu merg cu voi, si sa tupilat(presupun ca nu folosesc corect cuvintul acesta, dar imi place cum suna) pe linga noi, si cind noi am ajuns sus el deja sa asezat pe pat si sia aprins o tigara. Si stie, padla, ca noua nu place cind cineva se intinde pe patucul nostru, dar sta tolonit si inca zimbeste miseleste.
- Kuba-i prost, a spus El, nu serios, nu va suparati, dar drugul asta al vostru, Kuba ii prost.El niciodata no sa stie ce e aceia Ketamina, si niciodata no sa sa poata discuta ceva serios cu mine, cit nar sta in poza LOTOS si cit nar asculta Tudor Gheorghe.
 - Da poate lui Kuba, toata herneaua asta na hui nui trebuie? In sens de discutat serios cu Tine? sa otarit Billa. Ea cel mai mult suferea cind il vedea pe Bojika catarat pe patul nostru( in prezenta mea desigur, cind eu lipseam fata nu avea nici un stress. nici eu nu aveam, singurul care era stresat era Kuba).
Bojika nu a comentat intepaturile Billei, dar pur si simplu a scos o sticluta mititica pe care ca in povesti era scris Ketamina.Pur si simplu. Si tot asa a mai scos si trei seringi.
 - De unde ai gasit-o? am intrebat eu. In farmacii demult nu se mai vinde.
 - Tu inca tot nu crezi in istoria ceia cu transformatul apei in vin , mia raspuns Bojika.
Billa fara a scoate nici un cuvint a inceput sasi scoata pantalonii. Ia scos, ia impaturit frumusel si ia pus pe speteaza fotoliului:
 - Ei hai zareadeste, chiar demult nam vorbit serios cu tine.
Cit ai zice PEST Bojika a si zareadit seringele cu cite doua cubulete de Vitamina K, cum mai este numit in popor Ketamina, si lea impartit fateste, de la dreapta spre stinga. 
Bojika si-a infipt seringa in partea superioara a bucii, a mozolit locul intepaturii cu saliva, si sa intins, desigur ca pe patul nostru, padla. Noi cu Billa neam intepat unul pe altul, cum se cade la un cuplu de intelectuali, eu reusind si so musc de cur, lucru ce mia stirnit o mica erectie( eu intotdeauna am mici erectii, inaintea unor treep-uri halucinogene).
- Eh, amu bi o muzicuta, a spus Bojika si pocnit din deget si camera sa cufundat in frumoasa lume a lui Peter Gabriel (OST Last Temptation Of Jesus Christ).
 - da tu de unde ai ghicit, ca anume aceasta muzica? lam intrebat eu pe Bojika, simtind cum incep sa ma prefac in vata.
 - Ehehei,mai baite, a murmurat Bojika alene. Opa! Opa! Opa! a mai mornait El si eu am intele ca sa dus.
Am aplecat ochii sa vad ce face Billa, si am inteles ca no sai mai ridic. Bila statea lata pe covor, iar uzoarele persane au inceput sa traga niste hore prin jurul ei, si eu am simtit cum incep sa devin lichid si ca o caldare de apa mam pleoscait pe covorul adus de Kuba din Iran.
No sa va povestesc prin ce tarimuri ma dus minunata simbioza dintre  Peter Gabriel si Ketamina, dar miam venit in fire aproape ferict, o stringeam pe Billa, care gemea incetisor:
 -Mia fute1 Mia fute! Mia fute! si se scutura in valuri de micro-orgazme.
Am lasat-o pe Billa cuprinsa de uzoarele covorului adus de Kuba din Iran si mam ridicat sa vad ce face Bojika, chiar vroiam sa-L intreb ceva serios, pe bune serios, cum poti sa intrebi numai dupa un treep de Ketamina, da El nu era pe pat.
El era  sub pat, tinind strins la pept ciupicul meu sting El soptea:
 - Scoate-Ma din truba! Scoate-Ma din truba! Scoate-Ma din truba!
 - Daaaaaaa, am spus eu, da cu Tine nai ce grai!

Mai pe scurt, trei ceasuri am inblat ca idiotii in jurul Lui, El so apucat de paranoie-it, striga ca MAO ZE DONG II MAO ZE BEST si EU VOI DA VOUA MRAZIURI LCD-MONITOARE! A aruncat cu o banca de povidla in Kuba, mai pe scurt...
Pe urma sa apucat sa plinga in bocete, a cazut pe jos, si-a spart capul, niorlaia:
 - VOI CE CREDETI CA NUMA VOUA VII HUIOVA!
In sfirsit a borit, dupa care a adormit ca un copchilas in baie, Billa inca la mai invalit cu o patura.
A doua zi dezdidimineata a disparut din casa si vreo sutca na dat pe acasa.
In acest timp Igor Dodon a cistigat alegirele pentru Primarie.
De parca Chirtoaca ii vinovat ca pentru Bojika doua cuburi de Ketamina ii prea mult.
 

No comments:

Post a Comment