Saturday, June 9, 2012

MANUSKRISELE NU ARD

manuscrisele nu ard!
a spus Nikolai Vasilievici Gogol si a aruncat Sufletele Moarte II in foc
manuscrisele nu ard!
am spus eu azi dimineata cind am gasit un caiet rosu primit in dar cindva de la EA
EA a scris "NA-T!!!" si mi la dat
deatunci au trecut multi ani si eu credeam ca acest manuscris a ars in negura de vremi sau la vreun saslic ocazional sau in viltoarea evenimentelor din 7 Aprilie  
dar nu fu sa fie, drept dovada niste versete scrise cu dirzenie de mine pentru sau despre EA


------------------------------------------------
suiera vintul pe coline moldave
suiera vintule!
duma-n padure
duma in creer
duma-n tara frumoasa
unde zboara albina
si cinta un greer
si-i alba lumina
si iarba-i gustoasa
acolo
pe un virf de munte
este o casa
as spune-un castel!
spre el duce-o punte
batuta cu aur...

scriu aceasta poiezie
care nu-mi place mie
parca-i pastel
despre un graur
sau ciocirlie
insir marasme pe hirtie
si nu ma chaeama Alecsandri
si poeme batoase
stiu a scri

sufletul e pustiu
nu-mi ajunge ceva
nu-mi ajunge ea
care nu-i aici
e Undeva!
Snails!
Tri Lux!
lume multa
ziarul Flux
biata de ea
nimeni nu va scoate-o
din acea lume cu proaste glume
tipa glamour
lume care se linge
cu limba in cur
e dur

pana de curent
casa pustie
cum imi place mie
eu sunt absent
ma gindesc
miine s-mi dea niste bani
fratele meu ment
ca sa pot sa traiesc
fara ea
care nui cu mine
e cu Snails la Tri Lux
Undeva!
lai-la-laa!

-----------------------------------------

avionul a cazut
sa izbit de pamint
na buhnit!
zace intact
la radio cinta trupa
Contract
ei au ahuit!

----------------------------------------

litera A se asterne pe foaie
foaia dirdie
are orgasm
pixul termina pe hirtie
marazm!

-----------------------------------------

am un acvariu
pe fereastra care
da in curte
cu curve multe
cu multa iarba
multe vaci,
multi cai
in curte-i Mihai
pune sa fiarba
ceaunul ce mare
ceapa, morcov
cartofi
ardei gras
azi la mine
in ospetie vine
Caras
cu acordeonul
vine flamind
gandonul!
si mie mii foame
ma uit la acvariu
pestisorul de aur
simte ceva
Da! scumpul meu
azi vom minca
Uha!

No comments:

Post a Comment