Wednesday, June 27, 2012

1 + 2 = 3

1.
mergeam pe marginea soselei 
iar alaturi de mine mergea tantosa o gisca
noi mergeam spre Nord
 incercind sa scapam de caldurile toride ale Sudului
in fata ne batea vintul
vintul ne racorea trupurile
 si ne dadea speranta ca acolo de unde el bate e bine


iarba acolo e mai verde
aerul e mai proaspat
iar apa e mai cristalina


noi mergeam inainte goniti de valul de caldura care inca ne mai ardea cururile
si calciile tot ne le ardea
eu macar eram incaltat in ghete si nu simteam cum frige asa de tare
gisca era desculta dar nu grabea pasul
gisca era tare cocheta la a ei
si de asta alt fel de de mers decit mersul tantos ea nu-si putea pemite


eu nu stiu de unde a aparut aceasta gisca
eu nu am intrebat-o si ea nu mia spuso


ea a aparut dupa vreo cinci ore de mers spre Nord
poate a aparut mai devreme dar nam observato

2.
la un moment dat in fata mea a aparut o fata
fata fuma si dirdiia de frig
eu mam oprit
gisca a mers mai departe
cu mersul ei tantos
sia continuat drumul fara macar sa-si intoarca capul

fata fuma, dirdia si se uita la mine
pielea fetei se facuse ca de gaina si eu am inteles ca am ajuns la Nord 





 





















3

cind ploua pe sticlele ochelarilor se prelinge apa
cei ce isi traiesc viata in spatele ochelarilor 
nu spun la nimeni cit asta este de minunat!
ei tac milc









 stau rupt in coltz shi afara bureaza

No comments:

Post a Comment