Monday, June 4, 2012

INCERCAREA - VINA N-ARE!

nu stiu cum voi, da eu toata viata am fost in cautarea Marelui Adevar
am incercat de toate si tot nu dadeam de El
am incercat sa cred in Bojika ku borti in miini, am incercat sa cred in Bojika cu dahuia dea vieti si dahuia de cosmosuri, am incercat sa scriu despre Marele Adevar dar sa primit  ca am scris despre Kate Moss, am incercat sa Il caut printre manuscrisele misterioase ale Iluminatilor si Clubului din Huiegoznaetdeunde dar am ajuns la concluzia ca EU STIU CA NU STIU NIMIC SI NICI NU VREAU SA STIU!

mai tarziu am incercat drogurile slabe, medii si tari
separat sau in amestecuri
aceasta incercare nu mia iluminat mintea dar nia oferit o multime de altea descoperiri mirobolante si misteriaose si haioase si hidoase
asa, incercind tot felul de substante am inteles cei aia sa fii o particula de var care se prelinge pe perete, am inteles ca noi toti suntem apa, am crescut din pamint, am murit de citeva ori, am vazut viziuni care miau spus ca ele sunt huinea si am vazut unele care miau spus ca blea, suka, in spatele la toata treba asta trebuie sa fie ceva, mam indragostit intr-o fata in timpul unui trip
am aflat multe adevaruri, dar Adevarul cel Mare nu lam descoperit

si am spus BASTA!
asa nu se mai poate
tia ajunge o Data!
teai prikolit?
ai zavisnit ?
nu si vseo!
ajunge!
nu poti sa stii tot de pe lume, si mai ales nu poti sa stii Marele Adevar
caci e scris pe sfinl egiptean:
CIND OMENIREA VA AFLA CE MISCA STELELE, SFINXUL VA RYDE SI VIATA PE PAMINT VA INCETA!

asa miam spus eu mie si am incetat incercarile dea afla
am inceput sa ma dedic job-ului
maiam tras girl-frenda
am inceput sa ma gindesc intens la casatorie si la ipoteca

si iaca azi, dupa ce mia-ma petrecut o jumate de duminica la birou, ca sa-mi mai ridic productivitatea muncii, am iesit sa fac o plimbare
pe drum mi sa facut sete si am cumparat o sticla de COCA-COLA
COCA-COLA era cu tombola
despre asta semnaliza capacul galben
am desciucit capacul mam uitat in interior si am vazut o inscriptie:
MAI INCEARCA!

eu miam scarpinat scafrlia si iam dat un telefon Zoei
Zoia e director de farmacie




















seara Kate Moss tragind o darojka de Ketamin a spus:
 - tu macar ai incercat!

1 comment:

  1. di și tu nu te păzești și lucrezi duminica? și vapșe, și poți să lucrezi duminică?

    ReplyDelete