Saturday, June 30, 2012

DOUA FETE KU KULIOACE YN KAP



iaka asha, orezul a fugit din pilaf!
eu dupa dinsul, sau dinsii ca erau mai multi oreji, ei apasa pe accelerator
si fug la deal
eu incerc sa nu ramin in urma
ei fug
eu fug
noi toti fugim
si oamenii se uita la acesta fuga si inghit in sec


dealu-i mare
orezului ii po barabanu , mie nu
rasufl cu greu da ma tin in urma lui
ceia ce-mi da puteri este ca stiu ca dealul acsi se termina si dupa dinsul e valea
dar la vale oleaca e mai usor sa fugi
fugim!
fugim, iobanii rot!


iaka si valea 
in vale ii iazu
orezul o zbugheshte prin park 
eu dupa dinsul
matinca lam prins
iazul deja e plin cu apa asa ca orezul no sa aibu pe unde so ia


orezul sau mai precis orejii se opresc pe malul iazului
eu ma opresc si eu
rasuflu cu greu si ma uit cum orejii rasuflind cu greu se uita la mine 


orejii isi fac cruce si cite unul sar in iaz
si se lasa la fund
in treisprezece secunde nu ramaine nici urma de orez pe mal
eu urlu de disperare si imi zmulg parul din cap!

KIRTOAKA, KIRTOAKA! NAHUIA AI MAI FAKUT GARD IN JURUL IAZULUI DAKA NU AJUTA!


























cind pe Kate Moss o apuca huiurile eu nu stiu ce sa fac cu dinsa
Torvanlob mia recomndat sai dau niste anti-depresante
maladet, Torvanlob!
Kate se anti-depreseaza!
eu in timpul asta cint la trombon intru Propasirea Neconditionata a Inaintasilor!
se primeste tare necego


P.S. matinca vreti sa stiti cine este acest Torvanlob?
va rog, nu ma intrebati, marojel!

No comments:

Post a Comment