Sunday, January 26, 2014

NARKOTICE, БЛЯДЬ!




prima cunostinta cu narkoticele am facut-o in parc
a venit Dimon
Dimon nu era singur
 - Faceti cunostinta! a spus Dimon. Eul Liric - narkoticele! narkoticele - Eul Liric!
noi am dat miina si am spus cuvinte de politete:
 - Imi pare bine ca vam cunoscut! au spus narkoticele
 - Incintat de cunostinta! am spus eu

pe parcursul socializarii eu am aflat ca narkoticele se cunosc cu Kate Moss
 - Serios? Pe bune? Pamintul asai de mititel! spuneam eu, macar ca nu o stiam inca pe Kate Moss
deja cind neam cunoskut cu bestia din Croyton, eu iam spus ca eu ma cunosc cu narkoticele
- Serios? Pe bune? Pamintul asai de mititel! a spus Kate
si dupa asta noi neam apropiat mai usor
totusi deja nu eram straini de tot
odata iesind din overdoz Kate mia spus cu spume la gura:
 - da eu matinca o sa te iau de cumatru! 

 - da pe narkotice o sa le iai? am intrebato eu
 - kaneshna ka! cu narkoticele eu de mai demult ma cunosc!

da odata Bojika mo intrebat:
 - dat tu te stii cu narkoticele?

 - doamne fereste! am spus eu tare tipa mirat
atunci eu prima si ultima data lam mintit pe Bojika
si tot atunci Bojika pentru prima si ultima data ma crezut


pe urma narkoticele au disparut 
fara urma
eu de la inceput nu prea am atras atentie la disparitia lor
pe urma am inceput sami fac griji
pe toti ii intrebam daca stiu ceva despre ele, dar nimeni nu ma putea ajuta cu vreo informatie utila
am inceput sa nu pot dormi noptile
pina la urma am dat in rozisk la politie
dar nu prea aveam incredere in ei asa ca am apelat si la banditei
nici un rezultat 
taman atunci sau inceput si problemele cu Ktae Moss, care sia luat catrafutzele intro zi si a zbughito plingind la mama acasa
eu mai nu am inceput sa beau
deja era tot gata
un iascic de vodka si doua de bere
si numai miam turnat primul cinzeak cind suna cineva la usa
deschid, si cemi vad ochii
narkoticele! si cu un politist

 - iaca! leam gasit! a spus dovolinii politistul si mia dat sa semnez o hirtie. Data viitoare sa aveti grija!
narcoticele au intrat in apartamenr, au mers la bucatarie, si cind au vazut sipurile de vodka si bere pe masa, au spus:
 - Блядь!  





aici trebuia sa fie o fotka a Eului Liric cu narcoticele
da nui




No comments:

Post a Comment