Wednesday, January 29, 2014

IN THE GARDEN



in gradina creste o ciuperca
fix in locul unde deobicei creste un mini-plantar de дичкэ pe care eu traditional de ziua independentei o fieb in laptica, si Patria ramine independenta in continuare
si uite acum acolo creste o ciuperca
chiar daca e iarna
chiar daca e frig si e cod galben la zapada
da ea, ciuperca, creste si creste себе
eu nu stiu de ce soi e ciuperca dar ea tare se deosebeste de alte ciuperci pe care leam vazut pina acum
ea e destul de mare, si la un moment dat piciorusul se bifurca si continua sa creasca ca o prastie in virfurile careia sunt doua caciulite care izbitor seamana cu doua tzitzisoare fragede

in fiecare zi eu ma trezesc si ma uit pe fereastra cum creste ciupercuta 
nu ies afara la ea pentru ca e frig si ma tem
ma tem ca o sa ma apropii si o sa ramin acolo linga ea
ciuperca simte frica mea si nu insista sa ma cheme afara
doar creste si creste
si se umpla tzitzishoarele cu caldura si puzderii de мурэшть

asa si stam cit ii ziulica de scurta si ne uitam unu la altul
mai zimbim, ne mai fisticim si rosim 
o! cum roseste ciupercutza mea
voi idee nu aveti!
citeodata cintam
impreuna
in gind
ciupercutza altfel nu poate, ea nu are gura, da eu nu am auz si glas, si altfel pot da nu o fac
asa si cintam
dar nu cintam cuvinte, cintam apa, cintam soare, cintam unde radio...
cel mai tare noua ne place sa cintam buhnituri
ele noua ne ies mai bine, mai in unison
ce-i drept asta tare epuizeaza
asa ca o facem mai rarut

eu nustiu cum am asa o presimtire ca asta nu va dura tare mult
simt ca atunci cind eu voi fi gata sa ies afara si voi iesi afara, ciupercutza nu va mai fi acolo
pentru ca acolo va fi Primavara
deasta nici nu sunt trist
is vesel si ma uit pe fereastra











No comments:

Post a Comment