Thursday, January 23, 2014

IN COLTZ



eu voi sadi vita de vie in buricul tau
voi plamadi o piine din tzitzele tale
voi fierbe din lacrimile tale sare
tu numai pune-ma in coltz
eu voi rupe pinea in doua
eu voi preface vinul in apa
eu voi pune sare pe rana
tu numai pune-ma in coltz
stii, eu sint gata sa scriu cu â din a
sa-l chem la nunta pe Igor Cuciuc
sa-mi fac pasaport romanesc
tu numai punema, te rog, in coltz
pot sa stau in genunchi pe graunte
pot sa stau in genunchi pe graunte cu miinele in sus
pot sa stau in genunchi pe graunte cu miinele in sus si sa spun Tatal Nostru
numai pune-ma odata si odata in coltz
pentru ca in coltz eu is un copil mic care se teme
ca il vei scoate de acolo












Kate Moss a citit ce a scris Eul Liric, dupa care sa uitat dezamagita la mine si a spus putin trista
 - da eu credeam ca tie iti place mai tare in baie!

si-a scos costumul sportiv si a venit la mine in coltz
 - of, ninuneo! am spus eu si am imbratisat-o pupindu-i alunica de tzitza
poate data viitoare o sa-i pot spune ce vreau eu







No comments:

Post a Comment