Tuesday, January 28, 2014

BATAIE DE JOC DE JOC



si daca ramuri bat in geam
to tut 100 gramm, to tam 100 gramm

si daca Berkut bate botul?

Koran, Fight Club si Idiotul

si daca bat si se deschide?
o tzitza mie imi suride

si daca palma eu o bat?
ramin cu par pe ea marcat

si daca-mi bat eu joc de Joc?
sa ard ca un шашлык pe foc

si daca e batut in cui?
Iisus Hristos, bazarul nui

si daca apa-n piua bati?
atuncea Bivol nu sunt frati

si daca iti mai bat eu capul?
in cur adinc imi bagi tu acul

si daca cimpii o sa-i bat?
n-o sa-mi aduci ierbos in pat

si daca vasea doba bate?
prefer carnita si lactate


si cap in cap se bat principii
is plin de frici si plin de vicii
se bate inima in piept
prin batatura ma indrept
spre locul unde bate soarta
si scirtie metalic poarta
unde m-asteapt-o bataita
o buca, un sarut si-o tzitza






in acest mini-poem, Eul Liric, ciclic,  bate in clopotele disperarii, batut de kiatra intr-un univers unde Bojika nu bate cu batzul
bataia este opulent omni-prezenta, dar si se vede lipsa unei batai zdravene cu consecinte favorabile pentru Eul Liric care se afla in continua bataie la cur

ilustratia foto-grafica ca deobicei nu are de a face cu textul publicat mai sus
ilustratia ce urmeaza la fel




No comments:

Post a Comment