Monday, January 20, 2014

ШАШЛЫК - ЦАРЬ ЛЕСА!



dupa asemenea titlu se putea de pus punct si de dus la culcare
da eu ma duc sa trag un fum, dupa care o sa ma intorc si o sa incerc sa mai scriu ceva, cu toate ca inteleg ca nu mai are nici un rost

(Eroul Liric se duce sa traga fumul despre care a mentionat mai sus lasind cititorul in suspans
suspansul este asigurat de Jan Svankmajer)




                                           


( aici Eroul Liric sa intors repede, dar miscarile au devenit mai lente si fata mai senina)


КАСТИЦА

undeva fix in mijlocul pustiului Sahara medita a treia zi Fata Morgana
la un moment de undeva din outside Fata Morgana a auzit niste sunete stranii
ea sa trezit din meditatie, a deschis ochii si a vazut un biet om, vai si amar de curul lui, slabit, cu ochii bulbucati, cu buzele crapate pina la os
bietul om se tira prin nisipul arzator si soptea in dementa sa cu un glas ragusit si slabit:
 - шашлыыыыыык! шашлыыыыыыыыык!
 - moldovan! sa gindit Fata Morgana si a disparut in aer
fix ca Vlad Cubreacov a disparut

ОКОРОЧОАЧЕ

la Putna, pe mormintul lui Shte Fun 4el, Eminesku si Ion Kreanga faceau шашлык pe un gratar cumparat de la Metro
tare bun gratar, ergonomic, high-tech-nii
Kreanga era cam speriat si se uita mereu streomna prin jur
Eminesku nu se uita in jur
el se uita concentrat la carnea pe care o intorcea pe foc, pirlindu-si parul de pe mini
 - Bro Mihai, a intrebat la un moment dat Kreanga, da nui mare pacat sa faci шашлык la mormintul lui Shte Fun 4el?
Eminesku ia raspuns fara sasi rupa privirea de la proces:
 - huinea! Ionika, eu la mormintul lui Aron Pumnul am facut, si dupa cum vezi tat ii zaebisi! toarna niste piva peste carne!


МАКРЭ


o data Bojika mo chemat la un шашлычок la Piata Centrala
noi mincam si discutam
tare buna discutie era, sincera asi spune
si eu folosinduma de buna dispozitie a lui Bojika il intreb:
 - bai, da hai amu serios, pentru ce lau rastignit pe Junior?
 - caroce, mia raspuns Bojika molfaind, el o promis la patani un шашлычок, da cind patanii o venit el io hranit cu piine si peste, si cac bi vseo
 - da de ce no mutit din apa vin, sai ogoiasca?
 - o incercat, da nu a mers! a raspuns Bojika si a rigiit placut
 - nu si normal! iam spus eu dind din cap


МИТИТЕЙ


intro zi de duminica am iesit cu Kate Moss la un шашлык, in parc, la Sculeanca
pur si simplu neam cam zaibit sa mutim шашлычок doar in curtea blocului
neam aranjat sub un mesteacan, repede am mutit ce trebuia de mutit si neam apucat de mincat
Kate sia mai luat o portie, din plin turnindu-si maioneza si ketchup
 - itzi place picantul? am intrebato eu scobinduma prin dinti in cautarea unei bucatele de carne care nu merita sa fie aruncata
Kate se uita dovolinaia in jur, unde sub fiecare copacel si tufa statea u insirati la un шашлычок gramezi de concetateni a Patriei
 - da mie  pizdetz ce-mi place aici, a spus ghidusa Moss, mie pizdetz cecemi place cind in jur e atita lume buna!
spunind asta ea a inceput incetisor sa se dezbrace, stergindusi gura de unsoare
 - eh, strengarito! mam gindit eu



















No comments:

Post a Comment