Thursday, December 26, 2013

TREI IEZI SHI KAPRA, SHI SA NU UITAM DE LUP


sarbatorile de iarna ne bat la usa
zurgalai, zurgalai!
e timpul de strins la gura sobei si de ascultat cu urechile ciulite o poveste
poveste cu tilk!













era o data o Kapra
kare a krapat o piatra in patru 
dar nu despre acest moment din viatza zbuciumata a Kaprei va fi depanat in kontinuare

( kontinuare)

shi Kapra noastra avea trei iezi
Kuku-iezi
pentru ka taika-lor era un Kuk
kare vinea, futea shi zbura mai departe
dar kapra mai skotea in lumina zilei kite un plod   
de tot au fost trei plozi
unul pentru mama, unul pentru tata (kazeolul drakului) si unu pentru Patrie
Patrie  in sens de cinematograf cu 3D si popcorn
si deci, cum spuneam
intr-o zi o venit Lupul si o mincat iezii
si ei au murit
pe urma a venit Kapra si mai nu a murit, da sa luat in miini si a mutit asa o zasada in care a nimerit Lupul
si el a murit
Kapra credea ca odata cu moartea Lupului vor invia iezii, da ei nu au inviat
abia atunci, Kapra a murit
si parca ar fi cuvenit sa incheem povestea aici, dar pe alaturi trecea Ursul, acela care era pacalit de Vulpe
Ursul era tare gruzit si cind a vazut Kapra si Lupul morti, a murit si el
nu a rezistat inima
dupa cum vedeti, animalutele din padure aveau probleme cu inima
din cauza abuzului de nicotina, heroina si cipshi
de asta abuzau toti
inclusiv si Vulpea care la pacalit pe Urs
ea nu trecea prin preajma, ea era la mare, pe Maldive, intr-un jacuzzi pe malul Oceanului Indian
asta nu a salvat-o si ea a luat si a murit
in timpul asta Shte Fun 4el se lupta cu turcii
turcii se temeau tare de dinsul si de asta au luat si au murit
Shte Fun vazind ca nu are cu cine lupta a murit si el
linga turci
pe linga mormanul de cadavre trecea Ciobanasul cu Mioritza
el stia ca trebuie sa moara si asta nu la impiedicat sa moara chiar acolo pe loc
Mioritza nu vroia sa moara, dar ea a murit
a murit rapusa de 4el Ungurean si de 4el Muntean, care tare vroiau sa mi-l omoare pe Ciobanas dar cind l-au vazut mort, au taiat oaia si au murit
asa-s 4elii astia, ei mor cind nu mai au un scop in viata
si mare prapad a inceput sa se intimple in jur
toti au incepu sa moara
unii, dealde Eminseku, Viktar Tzoy si Kotovskii, care erau deja morti,  au luat si au mai murit 
pina si Kate Moss sa luat in rind cu lumea si a murit si ea
eu cind am vazut una ca asta am vrut sa mor si eu, da Bojika a spus:
 - Shadzi uai copashel! si nu mai muri!
si eu am luat si m-am asezat
in jur totoi mureau sebe, da eu ma uitam si ma gindem la viata vesnica
si cind toti au murit, si eu deam ma asteptam la vreun prikol din partea lui Bojika, hoba! si din coma a iesit Ariel Sharon
o stat el sebe in coma 7 ani si nu a murit si acum jneap! si se trezeste
 - Da unde-s toti? a intrebat Ariel
 - Au murit! a raspuns Bojika dovolinii
 - Da voi de ce nu ati murit? a intrebat Sharon
 - Pentru ca noua ni-i pohui! a raspuns Bojika si mi-a dat din ochi
 - Prikolino! a spus Ariel Sharon si sa dus in coma inapoi, zicind:
 - Ii bine aici la voi, da in coma e mai po prikolu!


si iaca asa
eu aici il intreb pe Bojika:
 - si mai departe ce?
 - mai departe, o sa odhadim, o sa povtorim, si dupa asta iar o sa odhodim si asa toata viata!
 - mmm! am mornait eu si am adaugat:
 - Da pe Kate Moss poti s-o invii?
 - Lehko! a spus Bojika si Kate Moss a inviat!
si so apucat sa ude florile
ca sa nu moara







No comments:

Post a Comment