Monday, December 23, 2013

НАДЕЖДА - КОМПАСУЛ МЕУ ПЭМЫНТЕСК


pasca cu brinza
brinza cu smintina
шубэ cu vodka
ширкэ pe vina
калбас cu kvas
fagot, tambal s-un contrabass
un водник, un pahar 
si jazz bizar
papucul sting ma roade
mai povesteste-mi bade
прикоале din Afgan
cum prinsa-i un душман
si cum l-ai атпустит
cum l-ai futut in git
mai zi-mi, badei, ceva
si gura sa nu-ti stea
ганеште, povesteshte
si nu te m-ai opreste
alunga-mi promoroaca
usuca-mi, please, bultoaca
si poti sa-i tragi s-un rap
deacela cu dubstep
si-otgonul poti sa-l tragi
caci toti venim din daci!
badei, tu esti смешной
tu poti ca Виктор Цой
si ca Шевчук tu poti
poti дастани si roti
amu dar una vreu
zi-mi despre Dumnezeu
cum el s-o insurat
c-un fiu de imparat
si cum la nunta lui
a aparut un хуй
pe toti i-a хуйсосит
pe urma a murit
si a zburat in rai
pe-o unda de wi-fi
cu Leonida Lari
pe-un cal nemtzesk calare
mai zi-mi ceva, badei
de pretul la titei
de cururi si de tzitze
de малалетчь  cu gitze
mai zi, nu te opri
pin-totzi ei or muri
si om ramine noi
in doi, ucisi si goi
si-atunci sa te opresti
si boltile ceresti
la fel se vor opri
si noi ne-om odihni
si deama dupa om muri

sa fim in tind cu toti
spalati, chititi si morti


nota doi!
au strigat in cor cititorii acestor rinduri, invinuind autorul in incapacitatea de a reda mesajul, idea si firul rosu din capul Eu-lui liric, care pe linga altele a dormit 12 ore fix, si acum nu se vrubeste  de ce Nadea nu la sunat cind a iesit din zona







1 comment: