Wednesday, December 11, 2013

PERVERSION OF A SPOTLESS MIND



poem

eu sunt o masina de muscat cururi
cururile trec pe alaturi si-mi dau din miina
ele nu vin cu miina in cur
de ce cururile is ele?
de ce Sherif da nu Sperantza Nisporeni?
se-nsera.
cu Dumneata!
cu Singuri!
miinele mele cresc din cur
cum unii intr-un an, ele intr-o zi.
in palma creshte par
pe par se asterne bland matreatza
pasarile zboara in tarile calde
Santa Cola aduce copiilor Coca
iar na a sosit Iarna!
vreau sa-mi infund limba
in adincuri
acolo e mai cald.
vreau cadou de Anul Nou!
in ciorapiorii aninati deasupra monitorului
sa-mi pui o pereche de ciorapi!
fericit e cel ce are o pereche de ciorapi si o limba ascunsa la caldutz!
in pardesiu cafeniu Columbo fumeaza
pentru ca ei totzi au murit






No comments:

Post a Comment