Thursday, December 19, 2013

TOP TEN ( LIRICA)


CONTACT

tu stai in coltul drept
eu stau in coltul sting
noi fugim unul spre altul
ne lovim
si ne intoarcem inapoi in colturile noastre
pliosc! pliosc! 
se aude la noi


SOUND OF PAIN

din gura mea ies sunete
chiar si atunci cind tac
chiar si atunci cind dorm
chiar si atunci cind mor
tu le auzi dar te faci ca nu
si-mi cosi gura cu лескэ


HOT HOT HOT

da-mi sa rasuflu cu bioxidul tau de carbon
el жэ-й fierbinte
si ma va racori
arzindu-mi maruntaiele
undeva in mine e Sahara
tu construiesti o piramida ca s-o umpli cu oxigen


APA BUNA

tu esti mal
eu sunt mal
curge un riu intre noi
in riu traiesc pesti
broaste,  русэлчь
corabii urca si coboara
salutindu-se cu гудоаче lungi
cind se-ntilnesc


SPATIU VITAL

in fata ta e un perete
in fata mea e un perete
in spatele meu esti tu
in spatele tau sunt eu
din viteza noi ne lovim de peretii din fata noastra
de pe pereti cade tencuiala
vecinii cheama politia


CIRC

pe arena circului parasit e un troleibus
el se misca incet pe cerc
tu esti in sala
eu is in troleibus
cind trec prin fata ta aplaud frenetic si strig:
Bis!



PAR

eu te trag de par
tu ma tragi de par
покупаю волосы! ДОРОГО!


PALME

tu imi dai o palma la cur
eu iti dau o palma la cur
tu imi dai o palma la cur
eu iti dau o palma la cur
tu imi dai o palma la cur
eu iti dau o palma la cur
pina cind moartea nu ne va desparti


SCREAM

noaptea eu ma trezesc si incep sa-ti urlu la ureche
disperat
tu nu ai nici o reactie si zimbesti prin somn
eu adorm suparat
dimineata tu te trezesti suparata
ca noaptea imi strigi la ureche
si eu nu te aud
si sforai mai departe
Bine, merci!


 С ТОЙ СТОРОНЫ ЗЕРКАЛЬНОГО СТЕКЛА

cind ma uit in oglinda
vad spatele tau
intre omoplati se prelinge o picatura de sudoare
ma sterg pe fata si ma duc la lucru
la fabrica de oglinzi
cind te uiti in oglinda vezi spatele meu
intre omoplati creste par
tu smulci cu пенцетул citeva fire dintre sprincene
si te duci la lucru
la fabrica de oglinzi








No comments:

Post a Comment