Tuesday, December 17, 2013

СДАЧИ НЕ НАДО


merg azi intr-o rutiera cu un Deputat al Poporului
cu acea care cel mai tare striga JIOS ALIANSU
deci merg себе
Deputatul sta alaturi si n-ai spune ca poate sa strige asa de tare
dar nu despre Deputat e vorba
vorba este despre soferul rutierii care din mers pregatea ”resturi” din lei marunti
cite doi lei sau cite sapte
le numara, le ciucea intr-un fel anume si le baga prin стыкуриле торпедей 
rutiera mergea si eu ma gindeam de ce oare asa se intimpla ca mie niciodata nu mi-au dat rest din ”resturile” celea pregatite din timp
” cu ce eu am pacatuit in fata omenirii, de nu-mi dau rest кощерный?” ma gindeam eu

”da ciuvacul ista de alaturi пиздец ce seamana cu Юра Шевчук! ” se gindea Deputatul Poporului
” da pula aista matinca e Deputat!” se gindea soferul rutierii
” Что такое Осень? Это Небо!" se gindea Юра Шевчук

SI TOTI ERAU FERICITI!




No comments:

Post a Comment