Wednesday, August 22, 2012

ZE MODELUL



ea era model shi pizdetz shi di ghini arata
shnormal ka eu am fakut tat shi nio stat in puteri so aduk la mine akasa
numa aishi o mika zasada so intimplat
ea era mofturoasa,
asha din kind in kind mai skotei o ulibka de la dinsa
makar ka shtiu ka in sinea ei ea tare se mai prikolea 
shi pastaianna trebuie so fotografiez
altfel nicikakum
daka no fotografiei devenea foarte nikakaia

noaptea parka o apukau dracii
dvijenii, shi iar dvijenii
bee numai shampan 
da dupa shampan o traje nalevo
eu shtiu ku kytzi sa tusuit ea
eu intzaleg kai plashi, shi nai shii fashi
mie tot ini plashi, shii drept nu asha ka ei 
ea prosto se prikaleshte po jizni!
shi eu shtiem la shi merg!

amu noi kak by fseo!
devchonka fashi kapusta nebuna
da tat dintrinsa in obiektivul foto-aparatului
nu demult am vazt-o intrun jurnal
suka, shii haroshaia!
shi shi nio trekut nia prin kap:
BLEA,  NAR SHI RAU SNE MAI PRIKALIM!







No comments:

Post a Comment