Friday, August 24, 2012

PATRIEI - PATRIARHAT!


"eu niciodata nu miam sters pula de perdica, 
dar intr-o zi cred ca o so fac"
( Data Tutashkin)


"bumbonico, mutatzi fundul mai aproape si asculta o poveste trista despre cum un om bun so transformat intr-o animala de om
totul sa inceput atunci kind el ia bagat miina  pina la tzytze
ea era uda-uda, ea dansase toata seara
pe la tzytze  uda era
el a sarutat-o pe git si a simtzit gustul sarat
asta ia plakut shi el a inceput sa o linga pe git si dupa ureche
asta shi ei ia placut si ea a devenit momentan uda-uda nu numai de la dansat
asta lui shi mai tare ia placut 
dar in acest moment ea a luat shi nu ia dat
shi sa dus akasa
el so inervat  shi sa imbatat ka porkul
iaka asha! 
trista istorie tziam povestit, bunbonik-o cu fund mare?"
( Data Tutashkin)


"vitele cresc la ferma da oamenii in oras
oamenii se inghesuie ca vitele in transport public shi-shi muta kururile dintr-un koltz in altul a orashulu" 
( Data Tutashkin)
 
"eu stateam in rind dupa viza romiceaska shi ma gindeam la tzytze mititeli care itzi inkap in gura
nafiga tzytza sa inkapa in gura?
trebu!
si viza romiceaska tot trebu!
altfel nu am kum sa ajung in Patria Muma unde ma ashteapta o fata frumoasa cu tzytzele mari"
(Data Tutashkin)


"la Patriarhie
este veselie!"
(Data Tutashkin)


" ea spunea kai place cifra 69
dupa ce am facut-o, eu am intzeles ka de fapt nu prea tare ii place 
am intzeles ka o face de fapt pentru mine
adika de mine ii place mai tare decit de 69
eu nam putut inghitzi o asha ofensa adusa cifrei mele preferate
si noi neam despartzit"
(Data Tutashkin)


" pe Anghela Merkeli mai nau buhnit-o
da pe Indira Gandi au
inseamna ca Anghela Merkeli ii mai jivuciaia, 
inseamna kai mai pantovaia!"
(Anghela Merkeli)

"Bojika va iubeshte!"
(Bojika)

"Bojika, da kind o sa-ni intorci datoria?
shi daka te mai prind ca-mi pizdeshti prezervative -  o ei in kap!"
( Data Tutashkin)


"cum fute Moss - nu fute nime!"
(Data Tutashkin)
(Johny Depp)
(Billy Zane)
(Jack Nicholson)
(Pete Doherty)
(Jamie Honce)
(Kate Moss)


"Iaca aista-i CUR!"
(Data Tutashkin)




1 comment: