Tuesday, August 7, 2012

MANIFEST



manifest durerea
pentru pierderea tariei de caracter
in iuresul naprasnic
plin de nazbitii si idei

ma insir pe peretele dat cu var
zbughesc hapsin spre asfintzit
ma tamponez cu-n TIR
dar tzin in sus stindardul

zdrobind cu pieptu-mi dezgolit
din fuga mii de gize
ce-mi stau in calea mea 
eu propashesc prin noaptea colorata in oranj

eu ma tokesk ca o povidla de bardaci*
eu prind din zbor kometele de gitza
eu sufar pentru tzel si pentru scop
eu cu ciocanul bat metalul de tucma sar scintei

un clopot dainuie in departari
vibratii uniforme printre mase
cu sabuintza** si viltoare
spre absolut si  spre  ardoare!!!
 
SHI FA SHI VRAI!


*bardace - un feli de perje

** sabuintza - un feli de huinea pontovaia. 
antonim - nesabuintza
in engleza - foorfull, in franceza - burique

No comments:

Post a Comment