Thursday, August 9, 2012

DESPRE VRABIE, VIS SHI MALAI


eu tare as vrea sa ma trezesk in fiecare dimineatza la 6
sa-i trag un cross de vreo 5 kilometri
dupa care sa fac vreo 50 de flotari
sa ma trag de vreo 30 de ori la bara fixa

sa vin acasa sa-i trag un dus
sa ma rad
sa ma dau cu losion posle britia
sa-mi dau parul cu gel

sa-mi pregatesc nishte cereale
sa-mi storc un pahar de suc de portocale
sa fac o cafea fara cofeina 

sa-mi calc camasa proaspata
sa ma imbrac in costum
sa-mi leg nodul la cravata
sa-mi lustruiesc pantofii lacuitzi

sa o sarut pe sotia somnoroasa
sa-i doresc o zi frumoasa
si sa ma duc la serviciu

sa-mi salut colegii
sa-mi stimez seful
sa-mi iubesc Patria
sa-mi slujesc poporul 




































NUMAI KA EU YS MAI PUTERNIK DEKYT DORINTZELE MELE!
MULT MAI PUTERNIK!

1 comment: