Friday, May 4, 2012

КИПЭРУШ

 Daca vrei sa scrii fumeauza un joint, asculta AIR si scrie!, 
mia spus redactorul-sef.
Eu asa si am facut,
am luat si am scris

Unde-i Jora?
Yaka nui!
Jora e a nimanui!

Eu am neamuri,
Rude nu!
Da-i posibil, ya ibu?

Kynta kukul Ku-Ku-Ri-Gu!
Am o tara
Tarishoara mea!

Vintul bate,
Las sa bata
Chestia e demodata.

Ling morojna,
E amara
Kodul Galben e  afara!

Kynta kukul Ku-Ku-Ri-Gu!
Am o tara
Tarishoara mea!

redactorul-sef sa uitat la ceia ce eu am scris si sa dus sa manince la Galbenus

era vara, era cald, era 



































Kate Moss o ascultat tot poemul scris de mine si si-a scos kilotzii

morala
SA MA FUT!

1 comment:

  1. Hmm. Interesanta poezie. Si pe mine primavara ma imfla scrisul! Uite am scris o poezie special pentru blogu tau. Daca ai vreun compozitor cunoscut, roaga-l sa scrie o melodie sa facem un imn.

    ***
    ...
    Femeia debilă
    Lenutsa Mobilă

    Alearga cu țâțele-n vânt!
    De uită țăranii
    Uita-i-ar anii!
    De sapă,
    Femei,
    purcei,
    Și pământ!

    Și-n primele rânduri
    La club
    Ce mai gânduri!
    Se văd toți cu ea-n așternut!
    Cum sug .
    Dintr-o țâță ...
    Cu mana pe mâță..

    Si huiaki!
    Cortina - o cazut!



    Pe scena patrată
    Ileana e lată!
    Femeile în palme bat
    Iara bărbatii
    Cu ochii spre pieptul
    artistei bombat

    Cu buzele`nflate
    Stau muți!


    Blea si final!!!!
    Să te fuți!

    ***

    (5 mai 2012)

    ReplyDelete