Sunday, May 20, 2012

POVESTEA LUI HALAL ALB

HALÁL interj. Exclamație care exprimă admirația; bravo! ♢ Expr. (Fam.) Halal mie (sau ție etc.) sau halal să-mi (sausă-ți etc.) fie! = bravo! te felicit! să-ți fie de bine! – Din tc. halal
Sursa: DEX '98
HALÁL interj. 1. (peior.) bravo! (~! asemenea comportare.) 2. v. noroc! 
Sursa: Sinonime
halál interj. 
Sursa: Dicționar ortografic




















da cum arata HALALUL tau mam interesat eu
Prima a spus
ca el e vinat-violet
fara o forma preadefinita
el e neted -lucios, a spus Prima
si e uprughii
si daka-l lingi el nare gust
P.S. 
HALALUL daca moare el nu se impute dar se usuka si se zbirceste, a adaugat Prima si a zimbit ca pentru prima data

Sekunda a spus ca HALALUL e Rosu cu Uzor, Zdremtuit si Kolburos 
 - adica plin de colb, a adaugat Secunda 
si mia mai spus ca are forma de covor ce iese din gura
pentru o secunda eu am inteles

P.P.S.
HALAL de Mine! mam gindit eu
e greu sa-ti inchipui cum ar arata un HALAL ALB
eu mia-am inchipuit pe o clipa si mam inspaimintat
era strasnic!

No comments:

Post a Comment