Saturday, May 5, 2012

DAM KU JAZZ-ul



astazi askulta-voi JAZZ
Fata cu Ochii Mari mia povestit o istorie trista din viata ei
eu no sa vo spun, e intim
dar aceasta istorie mo pus pe ginduri, si ca ele sa nu se imprastie prin tot kosmosul eu mam pus sa ascult JAZZ
eu nu ma prea pricep in JAZZ
eu pe komp o mapa care asa si numeste JAZZ
ceia ce-mi place mai mult din mapa eu numesc FUSION
mie imi place acest cuvint FUSION
el tare se lipeste la cuvintul JAZZ
da JAZZ-ul la rindul lui mi se asociaza cu Kate Moss

eu mam apucat sa ma gindesc la celea povestite de Fata cu Ochii Mari dar am ajuns la Kate





































Kate Moss o data asa de tare so imbatat ca sa urcat in nucul din spatele casei si nu putea cobori
asa si am adormit in noaptea ceia
eu sub nuc
si ea pe nuc

dimineata Kate sa trezit si sa dezbracat in pielea goala si sa intins pe creanga groasa ca pe sezlong la mare
asta ma facut pe mine mai mladios si mai sportiv si eu repede mam urcat la dinsa
acolo balansind ca niste acrobati pe trapetie am incercat sa zdrobim o partida de treaba aia dar no fu chip
si noi nu stiu cum, minati de tulburarile hormonale ce cresteau in progresie aritmetica, am coborit foarte usor si repede de pe crengile nucului, si neam si dedicat ocupatiei noastre preferate in umbra lui

la vecinii de dupa gartd se auzea





FUSION!
JAZZ!

No comments:

Post a Comment