Tuesday, May 15, 2012

MAKAROANE KU BRYNZA

de o saptamina maninc macaroane cu brinza
de o saptamina tusesc ca nebunul
de o saptamina nu am bani
de o saptamina little by little ma indragostesc
de o saptamina  maninc macaroane cu brinza

principalul e sa fie macaroane  si brinza
principalul e sa tusesti nu de la ceia ca esti racit
principalul e sa ai bani ca sa-ti ajunga de macaroane si brinza, tigari si ceva ce te va face sa tusesti
principalul e sa te indragostesti pas cu pas da nu jneap! si vseo
principalul e sa fie macaroane si brinza

eu, tu el, ea, noi toti suntem macaroane cu brinza
eu, tu el, ea, noi toti tusim
eu, tu el, ea, noi toti nu avem nevoie de bani
eu, tu el, ea, noi toti trebuie sa ne indragostim
pentru ca:
eu, tu el, ea, noi toti suntem macaroane cu brinza

EU NU AM SKRIS ASTA DESPE MAKAROANE CU BRINZA
EU NU AM SKRIS ASTA DESPRE TUSA
EU NU AM SKRIS ASTA DESPRE BANI
EU PROSTO, LITTLE BY LITTLE MA INDRAGOSTESK
SI MANINC MACAROANE CU BRINZA

1 comment: