Tuesday, April 17, 2012

VERSETE



(versetul al doilea cel mai singeros)

e liniste in vagauna
luna!
ea are la luna
la fotbal eu ma duc si cint





(versetul al treilea cel mai neponeatnii)

stupoarea e de partea mea
un fulg de nea 
sa ratacit in primavara
e frig afara
ce pula mea!
eu caut azi la zoopark?




(versetul al patrulea, cel mai asa)

am 32
da astai norma
eu inca ma mai simt
in forma
da hai noi az akasa o sa stam
si ca sa fie pace pe Pamint
eu asatzi kint
si myntzanita ea adoarme
amu se poate-n voie FIFA de jiukat


 
(versetul al cincilea, cel mai pro-fund)

eu aste musc de cur
pin no sal fac eu vinat
si mine 
cu teolcile la sauna no sa te duci
si eu din nou te voi musca de buci






xtate
versetul unu
a fost pierdut-pierdut
si nu a fost
gasit-gasit
urit din partea lui
urit

No comments:

Post a Comment