Thursday, April 5, 2012

E TIMPUL CLOVNILOR DEBILI




sexul tzine de femei
femeile tzin de Satan
Satan tzine de Bojika
Bojika tzine ku mine (AKA Bojika ma iubeshte)
eu tzin ku ursu



kind Fata cu Ochii Mari dormea eu iam scos un ochi
ca amintire
a doua zi Fata cu Ochii Mari sa trezit fara sa observe ceva, mia facut un minet si sa dus la lucru
dupa masa ea ma sunat si a spus ca noi nu ne mai putem vedea
eu am intrebat-o daca e din cauza ochiului
ea nu a inteles intrebarea mea si mia spus ca nu mai poate suporta indiferentza mea si a mai adaugat ca daca eu  pe bune moi indragosti de ea sa o sun, pentru ca sunt un baiat bun si vabshe

eu am ramas singur
cu mine a ramas doar ochiul Fetei cu Ochii Mari
ochiul statea pe masa linga solnitza si ma privea
il priveam si eu

peste o saptamina ochiul sa uscat si a inceput sa se cojeasca
tare semana cu o ceapa

eu lam taiam marunt si am presurat cu bucatzelele de ochi seleodka
seleodka am mincat-o cu cartofi fierti



P.S.
eu ma gindesc ca intro zi eu o sa iau si moi indragosti de Fata cu Ochii Mari

P.P.S.
blea, da cum potzi sa te indragostesti de o nesimtzita fara un ochi?

No comments:

Post a Comment