Tuesday, November 29, 2011

SKRISOARE DESKISA KATRE PRIMAR

Buna ziua, seara sau dimineata!
Asta dupa cum va va gasi micul meu ravas.
Va scrie aceste rinduri o persoana odioasa ce se ascunde sub pseudonimul de Data lui Tutashkin ( se ascunde de creditori, jurnalisti-mondenisti, experti-analisti si de Mafia Carnii).
Va scrie pentru ca nu mai poate rabda, se scapa.
Atunci cind aci acces la Functia pe care o detineti nu prea am fost incintat, si am avut dreptate, pentru ca in viltoarea evenimentelor politice ce au urmat acestei accederi la Functie, eu miam pierdut o persoana draga mie, si sufletului.
Deasta si am prins oleaca de жэмалц ла инимэ pe singuri!
Asta asa fura o mica abatere ca sa schitzam vectorul aitudinii mele fata de vectorul European a lui Singur, ca sa punem punctele pe J, vorba poetului.
Dar, sa trecem la treaba, ca treaba-i seriaosa.

Eu ma tem de caini.
Da nu ca pur si simplu ma tem, temerea mea este justificata si diagnosticata.
Ea se numeshte  - chinofobie.
Iar in orasul condus cu atita maiestrie de singuri viata cu un astfel de diagnostic se transforma intr-un cosmar, na ulitze Titu Maiorescu, da mai ales na ulitze Vasile Alecsandri, si simpt eu ca si pe alte ulitze, bulevarde shi dvorice este la fel, daka nu mai strashnic.
eu numai ce mam mai uitat inca o data in oglinda ca sa ma adeveresc ca intradevar scalpul meu este impodobit in ambudenta de fire carunte de par.
Dupa care mam uitat atent la foto-poza lui singur si am vazut ca sunteti lipsit cu desavarsire de aceste fire dalbe, lucru care ma mirat extrem, pentru ca eu banuiam ca un Primar de Capitala Europeana ar trebui sa aiba mai multe griji decit un individ odios care se ascunde sub pseudonimul de Data lui Tutashkin.
noi suntem de aceiasi virsta, (plus minus este egal cu contact), da eu arat ca un sfatos bunic din Humuleste da singur si singur stitzi kum aratazi.
din cauza asta eu nu prea am priza la fete tinerele, mai ales acum in secolul alfa-sexualismului
si deasta eu shi ma askund sub pseudonimul de Data lui Tutashkin
iaca asa
 si ca la incheiere:
eu u sunt singurul individ din Capitala care ere probleme cu ciinii
noi sintem multzi, eu nu vreau sa fac matematica, ca numi iese, da noi, chinofobistii, suntem in jur de 3,5 procente din locuitorii acestei Urbi Europene, conduse cu atita iscusintza si maiestrie de singur
si daca sa luam in consideratzie rezultatele ultimului scrutin electoral local apu vedeti si singur
gata!

DATA
SEMNATURA

P.S. de mic copil am un vis - sa ma plimb cu bicicleta disdedimineata pe strazile vechi a Rigai (capitala Letoniei)

P.P.S. Briggite Bardot cind era tinara, tare haroshaia mai era. Amui batrina , asa ca o potzi trimite unde vrei, asta in caz ca ea se va revolta de actziunile lui singur

P.P.P.S.  daca sa te uiti atent la Bradul din Piatza Marii Adunari, apu shi Bradul incepe sa se uite atent la tine

P.P.P.P.S.  Kate Moss nu a vrut sa ma sustzina in aceasta scrisoare deschisa, din motive lesne de inteles ( pozitzia preferata alui Kate este dogy style, a mea -nu, dar asta ramine intre noi)


No comments:

Post a Comment