Thursday, November 10, 2011

PETRICA



Cind eram mai mititel ma chema Petrica
Si avem un nas ca tati nasurile
Eu traiem la marginea cimitirului si des vedeam morti
Asa ca cind am murit no fost interesant

Petrica era un vecin deal bunicai
El era oleaca debil si cocosat
Decind il tin minte imbla in chepca si pantalonii ii erau tot timpul scurti
Toti copii isi bateau joc de el, aruncau cu pietre in trinsu
Eu niciodata nici nu lam numit, nici nam aruncat in el cu pietre
Petrica cind a murit a fost inmormintat pioparte, culcat pe spate nu incapea in sicriu

Petrica de mic copil dorea sa ajunga Presedinte
Cit nar fi de paradoxal dar el si a ajuns Presedinte
Numai ca nu de colhoz cum isi dorea el da de Tara
mai bine ajungea de colhoz
Dupa ce a terminat cu Presedintia Petrica sia cumparat un loc de mormint la Armenesc, in cel mai bun loc

Bojika-jr mergea pe malul iazului si a vazut niste ciuvaci care prindeau la zachidusca
 - Cine din voi ii Petrica? a intrebat Bojika-jr
unul pletos si zdravan sa ridicat in picioare
 - Hai Petrica cu mine! Aste pricolesti!
Si Petrica sa dus
cind Petrica murea rastignit cu capul in jos lui nui era paprikolu!


Eu cu Kate Moss stateam intinsi pe acopeisul acoperit cu toli
Toliul era inca cald, Kate era fierbinte
Eu simteam cum ma desclei ca robotul lichid din Terminator -2
capul a devenit greu si a inceput sa nasca niste braduti vioi care au inceput sadanseze in jurul meu
 - Da eu daca ma nasteam baiat aveam sa ma numesc Petrica, a spus Kate Moss
 - Da eu  - Laura, asta daca eram fata, am bolmojit eu
 - Oi blea, si mam ushis! a spus Kate Moss



dar acum hai siom fi seriosi, iaca acesta ete Petrica despre care am vrut sa povestesc azi


Petrica Ciobanu este un reprezentant de seama a melosului popular teleormanean. Tanar, talentat, ambitios, cu un timbru vocal minunat, Petrica Ciobanu si-a construit in timp, cu rabdare, propria personalitate artistica. Drumul nu a fost usor, munca a fost continua si poate nu intotdeauna urmata de satisfactii.
Petrica Ciobanu a fost mereu indragostit de cantecul popular, cu dorinta de a convinge ca muzica traditionala romanesca este darul cel mai de pret al nostru, al romanilor.

No comments:

Post a Comment