Wednesday, November 2, 2011

IMPOSTORUL DE HUMULESHTI

eu de fapt am vrut sa scriu o poveste neadevarta despre o fata din Africa, cu care eu sa calaresc zebre prin savana, sa prind un crocodil in Limpopo si sa-l coacem noaptea pe malul fluviului, aparindu-ne de hienele hidoase, sa facem dragoste pe nisipurile infierbintate ale Saharei, sa dormim cuprinshi la umbra unui baobab, sa ne scaldam in pielea goala in izvorul unei oaze, sa descalecam junglele din Congo, calare pe un elefant in compania unui cimpanzeu dracos....
dar no fu sa fie
numa am inceput sa scriu titlul MISS AFRICA, si creerul meu infierbintat o ordonat degetelor si ele au cules un alt titlu


IMPOSTORUL DE HUMULESHTI


un tractorist la lovit pe alt tractorist cu montirovka in cap
din cap a tisnit singe si doi-trei fluturasi zglobii care au zburat spre Calarasi
tractoristii sau uitat unul la altul si sau cuprins
tractoristul lovit in cap plingea si ridea
celalt tractorist scrisnea din dinti si se gindea la solutii pentru depasirea crizei constitutionale din patria sa
deasupra lor zburau trei cioroi spre Dragusenii Noi, raionul Hincesti
era mai si era cald

un bou sa oprit in fata portii si sa pus la privit
pe linga el in goana a trecut rutiera spre Bacioi
soferul rutierei se grabea, el intirzia cu graficul
"limba noastra-i romana sau totusi moldoveneasca?" se gindea soferul carunt la timple, " daca-i romana, atunci de ce eu is moldovean? da eu doar is moldovean, dar daca asa  de ce eu is moldovean si vorbesc o  limba straina, romana de exemplu?"
in spatele soferului statea Garik
Garik se gindea la cururi
"cite borcane de lecio sa pun anul asta?" se gindea un domn in ochelari si palarie " anul trecut am pus 25 si nu miau ajuns. eu doar am calculat totul si nu mia ajuns, afarai mai dar eu nu mai am lecio, dar pina la sfirsitul lui iulie mai e timp." se gindea domnul in ochelari si palarie si se apuca de cind in cind de inima" anul asta eu totusi am sa pun 30 sau 35,  dar totusi 35 ii prea mult"
"deja e luna mai dar el nu ma da la reparatie!" se gindea carburatorul rutierei "da poate sa iau si sa ma stric? aici in mijlocul drumului? ce padla frumusica o sai fac, dar nu lasal sa mai stringa niste capica, da io fac, pe crucea mea ca io fac!"
rutiera sa oprit la iesirea din Chisinau
in salon a intrat un tigan cu piva in miina
el sa asezat pe bancheta din spate cracanund-se si tragind un git de  piva
"criza constitutionala trebuie oprita, razboiul politic este o metoda foarte disperata pentru ati rezolva problemele personale" se gindea tiganul cu piva scarpininduse la oua
deasupa soselei zbura un avion spre Busapesta

trei babe stateau in rind la Piata Centrala dupa varza
pe linga ele a trecut un domn inalt cu un topor in miina
"matinca vrea sa solutioneze Kriza Constitutionala, bietul om!" sa gindit baba din mijloc, ea cindva a fost bibliotecara la puscaria de la Pruncu
la un moment dat de dupa un nouras a aparut soarele si domnul cu topot sia grabit pasul
prodaveatza de varza a amagit pe fiecare baba la cintar

Primarul Capitalei statea la birou si citea "Harry Potter si Piatra Filosofala"
" de ce ei pe mine nu ma iubesc? eu doar nu leam facut nimic? mai bine ma duceam in india sa fac voluntariat. mai bine ma duceam la Zatoka cind cu Sasa..." se framinta bietul Primar..
din cauza ca gindurile se ducea in alta parte, e se inerva si incepea din nou sa citeasca de la inceputul capitolului
"da poate de rezolvat criza constitutionala, si pe urma de apucat de lucru? eh, deasi avea eu o bagheta fermecata, da nam..."
un bondar isi holba ochii la Primar de dupa fereasta
bondarul era satul si vesel in acelasi timp
"lucreaza, maladetz!" sa gindit bondarul si a zburat spre dendrariu

prin fata Primariei treceau trei baetasi putin infierbintati
ei prima data se duceau la o intilnire cu un dealer
cel mai inalt era putin roscat si avea iphone
"da daca am pus miina la putza , se socoate ca si cum am futut-o? se framinta el
politistul de sector fuma o tigara cu mare pofta, uitindu-se la copii
"iaca veti creste mari si poate veti solutiona criza constitutionala" se gindea politistul fumind

in troleibuzul de pe ruta 22 era mare aglomeratie
un domn in pardesiu galben isi facea notite intr-un carnet
cuvintele se transformau in floricele care dansau o hora tare zglobie
un baietas urmarea cu gura cascata ce se intipla in carnetelul domnului in pardesiu galben
dupa doua statii el sa pisat pe sine de bucurie

in oficiul postei centrale o fata cu titele mici statea in rind sa achite facturile
deodata fata a simtit ceva fierbinte intre picioare
fata a ba gat atent, ca sa no vada nimeni, miina in chiloti si a inceput sa masturbeze 
chilotii erau albi, cu horbotele

eu ku Kate Moss stateam in fata bustului lui Ion Creanga de pe Aleia Clasicilor
Kate se simtea rau
eu ma simteam bine 

No comments:

Post a Comment