Wednesday, November 16, 2011

CE SE YNTYMPLA YN KAPUL LUI DATA (amuiana la moment)


Eu am un vis…
Sa ma trezesc intr-o dimineata, sa ma scol din pat, sa sar pe fereastra jos, sa ma lovesc cu capul de asfaltul fierbintesi sa-mi tisneasca creerii pe ochi si mucii pe cur...
Iar motanul vecinei sa-mi linga singele cu limba sa paroasa de poponaut...
Sa apara curcubeul pe cer iar ingerii sa-mi cinte „Halleluiah! “
Si apoi sa se faca noapte, un trasnet sa-l loveasca pe Shte Fun 4el  in crestet, pamintul sa se cutremure si sa crape in patru…
In acea crapatura sa ma praval cu motanul vecinii si sa cad mult-mult printr-o teava de chrom…
Dupa vreo trei zile cadere sa ma infibg intr-o schirda de paie si acolo sa sara vreo trei zeci de teolci peste mine cu coseakuri, kislota, ex, cognac si cofea…
Eu am un vis!!! Nu?



Imi tremura carne ape mine cind ma gindesc ce animal e Costache.
Din cite stiu aceleasi emotii il cuprind sip e dinsul cind se gindeste la mine.
De asta si-mi tremura carnea.
Da las ca o sa-i dau la bot intr-o zi! Nu?




Vedeti, dragii mei domni, nu-I usor sa arunci in apa caramizi patrate, iar valurile sa nu fie rotunde.
Nu exista nici o logica, dragii mei domni.
Deaceia, eu nu arunc caramizi in apa, dar imi construiesc villa la Ivancea.
Logic,nu?






"Pastreaza cecul cind faci cumparaturi!", imi spunea mama de mic copil.
Deja de douazeci de ani pastrez cecurile si nu stiu ce sa fac cu dinsele.
Am intrebat-o pe mama, care le stringe toata viata, la ce bun trebuiesc ele?
Ea nu stie, bunicii, parintii ei le-au pastrat, le pastreza si ea.
Frumoasa traditie, nu?






In tentativa de a gasi solutia poti s-o dai cu oistea-n gard.
Eu niciodata n-am dat.
Cei drept, nici solutii interesante nu prea am gasit.
Mai am toate sansele, nu?




Kate Moss cind se imbata se face de ris.
Ceilalti se fac de ris cind is treji.
Ris cu plins – baliga de minz, nu?


No comments:

Post a Comment