Friday, December 9, 2011

EU SHI BOJIKA(14)

PART TWENTY ONE sau  PART OCHKO

Cum deasupra vilei lui Kuba se asternea week-endul, cum la mine se incepea gruzul.
Billa se chitea si se ducea la Barbarellla sa-si infle nirca si so fotografieze
Kuba isi lua covorasul si se ducea la Art-Labirynth, la vreuo serata de muzica meditativa, unde inca o data se dumerea ca mai bun ca Tudor Gheorghe la capitolul muzicii meditative nu e nimenea
Bojika se ducea "la manastiri", de unde se intorcea foarte obosit
"La manastiri" insemna la sauna cu Mitropolitul
Da eu nu aveam unde sa ma duc
Din curiozitate am mers odata cu Billa la Barbarelllla, unde miam inflat nirca si mam fotografiat
Am fost deasemenea cu Kuba la muzica meditativa, dar acolo a fost un super mare gruz, si real mai bun ca Tudor Gheorghe nui nimeni
Si "la manastiri" am fost si tare am obosit

deaceia vinerea si simpata seara eram nevoit snio bat in cap de tristete si plictiseala

si uite ca intr-o seara de asta parsiva ciinele de la poarta a inceput sa latre
Eu deodata mi-am dat seama ca avenit Kate Moss
Numai pe dinsa ciinele o latra

Tare mam uimit cind am vazut-o
Ea deobicei week-endurile le petrecea de urlau aricii si aici, hop si Kate se cara pina la villa, treaza si trista
Ea a intrat in ograda, sa oprit in fata mea, ma privit fix in ochi:
 - Sucile, au inchis CIN-CINUL, si din ochiul ei sting sa prelins o lacrima...

Era vineri, era toamna si era trist


Kate plingea, eu plingeam, sau mai precis ma faceam ca pling, din solidaritate, dar pina la urma am buhnit in lacrimi, ciinele de la poarta plingea, se auzeau cum din subsol pling in hor soarecii, luna sa oprit pe cer, iar cerul a inceput sa ploaua cu stele, si la orizont a aparut curcubeul

Aici Kate Moss sa oprit din plins, sa uitat la curcubeu si a exclamat:
 - Cei, cu figneaua asta?
Eu mam uitat la curcubeu si iam raspuns:
 - Asta cineva simpt eu ca sa intors de la sauna.
 - Nu de la sauna ci de "la manastiri", se auzi din tufarii de dupa gard vocea lui Bojika, pe urma aparu si El, stergindusi lacrimile
 - Da iaca voi ati plins, a spus Bojika si a buni din nout in lacrimi.

Tot plingea in jurul nostru.
A intrat pe poarta Kuba, nea vazut, a intrebat:
 - Asta la voi ii plinso-terapia? da asa ca o hiena spurcata a intrebat.

Dar repede sa cait de acest lucru, pentru ca imediat a inceput sa cinte mobilul sau.
Pe ring-tone cinta Tudor Gheorghe:
 - Senaltza Basarabia pe cruce!
Tudor cinta cintecul inecindu-se in lacrimi si Kuba cazind in genunchi a incepu sa-si rupa parul de pe cap plingind in hohote.
Mare jale sa asternut peste casa noastra.
La poarta sa adunat tot satul care bocea in surdina, cum se cuvine unui popor trecut prin chin shi osinda.
In vale se auzea cum boceste batrinul Nistru iar deasupra noastra se auzea un plins isteric de pe statia international-cosmica.


aici a autorul acestor rinduri a pufnit intr-un plins, debilico-animalic, untr-un bocet de exasperare transcedentala si lacrimile sale au napadit peste claviatura computatorului de marka ADVENT
asta inca o data demonstreaza ca disparitzia CIN-CINULUI nu a trecut pe neobservate
poporul geme!


aici sar fi cuvenit sa se fi aninat vreo fotografie a faimosului local doar ca toate incercarile mele de a gasi asa fot-documente sau soldat cu un fail absolut, asa ca am atasat urmatoarea foto-poza, care cred eu ca reda cu lux de amanunte spiritul absolut a CIN-CINULUI


No comments:

Post a Comment