Friday, December 9, 2011

KINO despre KINO

de mic copil am fost atras de mirabolanta si captivanta lume a kino-matografiei
naivitatea mea intelectuala era coplesita de vedeniile miraculoase ce se revarsau de pe suprafata plata a micului ecran azuriu
dat din start ceva in toata aceasta iluzie nu ma aranja
parca imi zgiriia auzul, vederea si creerul meu putin cam inflamat
toata viata am fost in cautarea acestei pacoste care deranjeaza perceperea ideala a unei productii kino-matografice si uite-ca la minunata virsta de 30 de ani, mo asenit, ca pe un Christos, si mi sa deschis marea taina,
eu mult mam gindit la modalitatea de a spuneo omenirei aflate inca in capcana mirabolanta a ilusionului kino-matografic si in sfirsit aceasta dilema fura rezolvata printr-o simpla si ideala metoda, si anume  - lansarea propriei productii kino-matografice ce ar sterge mucegaiul ce ascunde adevarata kintensentza a kino-matografiei insasi
zis si facut
asa ca las sa contemplati Lucrarea, nu inainte de a va informa cu parerile unor personalitatzi marcante din domeniul vizat,
de asta si aparitia Filmului a intirziat, pelicula era turnata  acum un an jumate in urma

" ma macina un gind pervers, de ce Eu mai fac asta?" Peter Greenway

"cam despre asta am incercat sa spun in Mullholand Drive, da am ganit. cei drept, nehuyova am ganit!" David Lynch

"deaestea ca tine trebuiesc impuscati!" Nikita Mihalkov

" CE HUINEA NEHUIOVAYA!"  Aki Kauresmaki (precis ca am skris ku gresheli?)

"hai sa zamutim um sikvel" Cameron, Jackson si Spielberg, priceom ka totzi in cor au spus-o, si au adaugat, tot in cor " IN 3D!"

"kino-matografia a murit! dar Eu inka-s viu!" Stiven Seagul

cam asha deci
VIZIONARE PLAKUTA!

filmul va rog!





special thanks:
Boji & Ko
Kate Moss (asta paliubomu)
Track-ului 01 din playlist
punctului de chirie a video-casetelor FOTOJURNALIST
kino-foto-aparatului
Lophophora Wiliamsii
VOSIMEORCII
formatiei AIR pentru Sing Sang Sung






echipa de creatzie:
Eu shi ku Bojika
Dr.Gonzo
Lida Dali
Iulianella
Danieleana
si citzva ciuvacioshi shi ciuvici care beiau piva la umbra






No comments:

Post a Comment