Saturday, January 5, 2013

HEATHEN CHILD


ea nu kredea in Allah
ea nu kredea in Buddha
ea nu kredea in Krishna

ea kredea in Mickey Mouse
ea kredea in Coca Cola 
ea kredea in reduceri

am vazut-o la reuceri la mall
ea era tinara, plina de soare 
din ruksakul ku Mickey Mouse tarcea virful unei stikle de Coca Cola
 - de doi litri! mia spus ea mindra de sine
 - serios! am sustzinuto eu shi mam prezentat, kum se kuvine, de la inceput numele, pe urma nick-ul feisbucian    
kum se kuvine in asha kazuri noi mai eram shi frendji

 - da eu des itzi pun like-ri!se lauda ea shi okii ei luminau ka farurile de Porshe 911

privirile mele zburau pe undeva deasupra ei sau prin partzi, karoce, oriunde  numai nu la ea
era prea tinara, prea verde, prea fragila, prea nevinovata

 - da eu is bisexuala! nu inceta sa ma zadare 
 - shimi place la nebunie barba ta!
 - se poate satzi ling cercelul?
 - cifra 69 ma inebuneshte!
 - eu pot sa fak rost de ciuperkutze!
 - hai so facem in biserika!

shi aici eu am intervenit, in sfirsit:
 - shi te kiama Kate Moss?
 - nu! ma kiama Sfeta! shi urask la nebunie grecika! a taiato ea, sa intors stinga imprejur shi a valit-o   

eu ma uitam kum ea se indeparteaza, shi ma gindeam de ce oare se nask pe pamint oameni kare vor sa devina preshedintzi, papi shi koroli-rok-n-rolla?



  
   

No comments:

Post a Comment