Friday, January 4, 2013

ELEKTRA

PREFATZA

eu kind eram mititel nu vroiem sa fiu kosmonaut
shi nici pompier
eu tare imi doream sa fiu Vulturul care in fiecare zi zbura spre indepartata Kolhida pentru a minca fikatul lui Prometeu, cel inlatzuit de Haefaistos, de kulmile Kaukazului



ALISA ELEKTRIKA

am prins odata un firicel de kolb din aer
shi el mo elektro-kutat

daka stai pe pamint deskultza
tokul trece prin tine 
shi se duce in pamint
shi tu de deskarci
shi pe urma 
respiri
adink
shi tenkarci
ku putere
shi lumina 









BALADA LUI BOSHETUNMAI

daka e sa te deplasezi pe planeta Tralfamador, sa aterizezi in Zurbagan, apu ii tare ushor sa gaseshti cocioaba lui Boshetunmai
fiecare kiine tralfamadorian osa dea bukuros din koada shi te va konduce spre cel mai iubit dintre tralfamadorieni - Boshetunmai!

Boshetunmai te va intilni ku bratzele deskise itzi va oferi un loc shi a incepe sa ingine Balada Lui:

pe un delushor
rage-un boushor
mu! mu! mu!
iesi afara tu!

shi aici Boshetunmai va arata ku degetul spre poarta ograzii shi tu vei ieshi de akolo plin de duh shi intzelepciune
ka shi totzi kiinii de pe Tralfamador, de altfel 



 
 
 


ИБОНИТОВАЯ ПАЛОЧКА

odata Kate Moss nio povestit o asha istorie:
cika, pe gheaghea ei lo ibanit toku sh dupa asta el a inceput sa vada cei in intreriorul ketrelor
 - nu shi cei in intreriorul ketrelor? am intrebato eu kurios
 - Kiatra! mia raspuns Kate Moss

iaka asha shi traim in intzelegere 
 


 

1 comment: