Saturday, July 28, 2012

TREI RUSALCI SHI O ZASADA

TREI RUSALCI


trei rusalci se pleskaiau in apa in fatza mea
da eu ma gindeam:
oare care era pozitzia preferata a lui Mihai Eminescu si alu Veronica Micle?


trei rusalci se plescaiua in apa in fatza mea
da eu ma gindeam:
oare de ce liceul ii cimitir cu lungi coridoare, da nu invers?

trei rusalci se plescaiua in apa in fatza mea
da eu ma gindeam:
daka eu asi afla intr-o buna zi ca-s gay, o sa pun eu oare curul la bataia?

eu deobicei mult ma gindesc
pentru ca mie imi place sa ma gindesc 
eu beau cafea si ma gindesc
eu fac pasta suta si ma gindesc
eu ma cac si ma gindesc
eu chiar ma fut si ma gindesc


Prima a spus ca eu mai bine asi fute-o fara sa ma gindesc 
eu am intrebat-o de ce?
ea nu mi-a raspuns si eu am simtit ca Prima este frustrata de aceasta ocupatzie a mea 
de a ma gindi 
si eu am cazut pe ginduri




Secunda a spus tot ce se gindeste ea despre mine:
 - ca am imbatrinit
 - ca mam pierdut in lenea ancestrala
 - ca is plin de venin " fix ca o cobra turbata", asa a spus ea
eu faceam pasta suta si nu intelegeam nimic din ceia ce se spunea 
ea a mincat cu pofta macaroanele, sia strins boarfele si a plecat
cind usa sa inchis, trintita din toate puterile, eu am putut sa ma gindesc normal
si am inteles de ce Secunda a plecat


Terza avea tzytze foarte tzytzoase
nu mari, dar tzytzoase
ea tot avea acest narav sa se gindeasca
si noi ne gindeam amindoi foarte bine
ce-i drept deloc nu ne gindeam unul la altul
asta eu am inteles dupa ce m-a gindit:
Da de ce Terza nu-mi da?


ZASADA

vin eu de la un gujban acasa 
tare ucis
cu o teolka
tare ucisa

vad ca in ferestre arde lumina
dar nu atrag mare atentie
ei, padumaeshi, am uitat lumina aprinsa
mai! mai! mai!

 - Ei, padumaiesi, ai uitat lumina aprinsa. Mai! Mai! Mai! a spus teolka si dupa asta eu am vrut-o si mai tare
am strins-o de buca dreapta si am deschis usa
si aici, huyak!
 
Kate Moss!!!
in carne si oase
in halatul meu albastru si in ciupicii ei rozoviori
isi despacheteaza bagajul
 - da shi az ii 29? ma mir eu, dar deja inteleg ca miine a sa trebuiasca sa stau toata ziua in coltz, pe grauntze, cu miinele ridicate in sus si sa spun Tatal Nostru!



 
 

 







 

 

1 comment: