Saturday, July 21, 2012

ФРЭТИШКА, ТЭТ ЫЙ РОВНА!

MOTTO
"pe tine tio batut vreodata cu tigaia in cap?
nici pe mine
ce huinea!"






eu am hotarit sa-mi schimb radikal viatza
ajunge!
cit se poate?


m-am sculat mai dimineatza am insfacat foarfecele si am iesit afara
linga casa mea de vreo luna sa tras baza o haita de ciini
da eu am kinofobie
ziua ciinii stau in umbra la nishte copaco-tufari
ma apropii incet de ciinii tolaniti
incerc sa nu ma uit la dinsii in ochi dar simt privirile lor pe mine
ma apropii de tufari si simt cum inima se duce in calcaie
bine ca eram in ghete si inima na putut sa fuga dfinitiv, sa mai tusuit oleaca in calcie da r sa intors la loc
eu atunci am luat-o in dinti sa am inceput sa tai frunze din copaco-tufar
frunzele erau colbaite, se taiau usor si cadeau lin pe asfalt
ciinii au facut niste ochi ca cepele dar nu sau urnit din loc
din curte a iesit tanti  Valentinta cu o cos in mina stinga
ea repede a strins cepele ciinilor si sa retras in curte
eu leam citit ciinilor ramasi fara ochi o lectzie despre cum nu e bine sa hamai la oameni noaptea, mai ales la aceia ce sufara de kinofobie si mam siebit
in drum au ramas ciinii ahuitzi shi o gramada de frunze

No comments:

Post a Comment