Thursday, July 5, 2012

MEDITATZII DESPRE TABLOUL YNFRIKOSHATOR!



pasionat de creatia lui Michael Nyman scriu

imi plac miinele ei
imi place zimbetul ei
imi plac la nebunie tzitzele ei

am vazut un vis in care a murit Winnie Pooh si am ris
de ce cind moare cineva eu rid?
da poate eu is Dac? mam intrebat eu
da poate tu esti astazi cu dusul gunioului? ma intrebat Kate Moss
 
am ramas in urma trenului 
am luat rutiera si lam intrecut 
la Pruncu lam asteptat 23 de minute


inginer daca-as fi fost  - as fi fost eu inginer!




numele lui Bruce Lee lam memorizat deodata
var-meu mia spus ca pe fecior-so il cheama Bruce Lai
nu stiu de ce dar lam crezut
cu Arnold a fost mai greu
a trebuit sa vad trei filme si Commando inca o data ca sai invat numele
eu pina acum nu cred ca Nicu Tzarna in pesnea La Ciocana striga : SPARG!
nu cred si gata



No comments:

Post a Comment