Tuesday, July 24, 2012

IN UTHERO (zaebisi)

futere in utere -
cea mai buna futere!


am un vis
unde totui zaebisi
parkai iad,
dai paradis



venele se taie dea lungul si nu dea latul
iar cu drobovikul e cel mai sigur


cind mi-au scos un rinichi (din greseala)
eu m-am dus la tattoo salon
shi meam zapizdit un rinichi in marime naturala peste cikatrice



beau tutun
tutunu-i bun
ma uit in oglinda
ma vad
zaebisi!
trag un fum
fumu-i bun
urechile-asuda
si fruntea 
zaebisi! 





Ea sa napustit peste porumbul fiert ca dupa foame
dintzii albi sau infipt in grauntile galbene ca toporishka in capul lui Trotzkii
la mine tukmai sau delatat pupile de la ceia ce vedeam
rind dupa rind grauntzele despareau in guritza Ei
Bjork cinta la maximum dar eu auzeam doar cum Ea suge bulionul ascuns peintre fibrele stiuletelui
eu am icnit de placere

nesabuintza?
cei aia? 
da SABUINTZA ?
"nici un rezultat relevant pentru (sabuinta)" ne spune Dexul cel Onlain
shnormal!
acesta este cuvintul meu! 
eu asa-l patentez oficial
numai ca afara este cald si nii v lom sa ies din casa
pentru asta trebuie de depus SABUINTZA!
dupa cum atzi intzeles SABUNTZA inseamna ceva foarte pesdos, ce imi lipseste la moment cu desavirsire
apropo in engleza SABUINTZA se traduce FOURFOUL, iar in franceza BURIQUE

iaca asa! 
si toata lumea-i fericita!

TOTUL A FOST MINUNAT
SHI NICI NU A DURUT! 





 

No comments:

Post a Comment