Monday, September 26, 2011

HAI AZI DESPRE DAVID LYNCH

cind eram mai mititel
ma chema Petrica
si avem un nasucel
ca o patlagica!
(asta tipa motto)



PARTEA YNTYIA SHI POSIBIL KA ULTIMA


eu KATEGORIK vreu asa ciocan, sa imblu cu dinsu pe strazi si sa pocnesc in cap babe care imbla pe strazi si protesteaza cu flaguri cu Bojika.
babele sa tipe "cuvitz-covitz!" si eu sa ma bucur si sa ma uit la nourasii de pe cer, la pasarile care zboara in tarile calde si la frunzisul galben ce acopera strazile din Capitala
eu nu sunt rau, eu chiar asi spune ca tare bun mai sunt, mai blajin ca mine pe acest pamint este doar Bono, Angelina Jolie si Fondul "Brindusele Sperantei", dar in fond el e Fond da eu cu Bono si Angelina suntem oameni buni.
si totusi eu KATEGORIK vreu asa ciocan
sa umblu pe strazile insorite ale Capitalei si sa pocnesc in cap Vedete Ale Estradei, care pe strazile Capitalei sunt mai multe decit babe cu flaguri cu Bojika
Vedetele Ale Estradei sa tipe "covitz-covitz!" si eu sa ma bucur si sa cumpar un stakan de kvas si sal beau pina la fund, cu gindul ca iar mam praibit cu kvasul
da nu deaceia ca eu sunt rau, pur si simplu eu din copchilarie mam padsadit pe kvas, da cvasul a devenit tot mai huiovyi si mai huiovyi decind eu am crescut mai mare
si tiotusi eu KATEGORIK vreu asa ciocan sa umblu prin culuoare si sa pocnesc in cap Expeti, care au devenit mai multi decit Vedete Ale Estradei si babe cu flaguri cu Bojika
Expertii sa sa tipe "covitz-covitz!" si eu sa ma bucur si sa povestec la batrinete nepoteilor la gura sobei cum eu am dat mina cu Serafim Urechean si chiar am jucat cu el o partida scurta de sah
da nu deaceia ca mie numi plac Expertii si imi place de Serafim Urechean, el vabse nare nici o treaba, pur si simplu eu in sinea mea tot is Expert, da un expert eu cred ca ajunge la atitea Vedete Ale Estradei si babe cu flaguri cu Bojika
nu si din cind in cind sami cite un ciocan si mie in cap, si babele cu flaguri cu Bojika si Vedetele Ale Estradei si Expertzii sa tipe "covitz-covitz!", si eu sa ma bucur ca toate aceste dihanii exista doar la mine in cap, caci nu are cum ca pe acest pamint puhav si roditor sa creasca asa spini si maracini si vabse

TOATE SUNT UN JOK AL YNKIPUIRII, KATEGORIK!


Şi a privit Dumnezeu toate câte a făcut şi iată erau bune foarte.
Şi a fost seară şi a fost dimineaţă: ziua a şasea.
(asta yi asa un feli de vyiebon ka la Tarkovskii ka tatzi sa zika o-ho! ce huinea filosofica)

No comments:

Post a Comment