Friday, September 23, 2011

EI VOR NUMI ASTA BLUES






se spune ca mitza neagra careti trece drumul nu a bine trece
asta  e pentru albi, la noi la negri mitza alba este vinovata




team apucat de fund, si prin buricul degetelor mele
eu am simtit in mine fericirea cum intra
ce inspirat este acel cea zamislit aceste buci


cind soarele apune-n alabama, eu vreau sati spun ca noi in doi
sintem un sac cu vata, si nu doua
tu pur si simplu asta treb sa intelegi





Bojika a spus ca trebuie sa stam mereu in cioare
si capul nicidecum sa nul plecam
Bojika nostru-i mare pricolist




la crisma tare bine azi se zavisneste,
si Paul ii maladetz
cind este inspirat, si nu calca prin strachini


la mine inima asa de tare bate si parca nam baut multa cafea
ascultatzio pe-a ta, si daka ea se zbate ca nebuna
matinca, fa, noi doi sintem indragostiti


ia taci oleaca, fa, si oi tacea si eu oleaca
si-un ingeras va trece prin tacerea noastra
cintind din flaut cintecul lui Janis Joplin
acela care eu la nunta Evei ti lam dedicat


cind tu ti culci pe mine eu simt de parca cerul
cu stele si comete, si cu luna tot
ei ce sa mai vorbim
ma-nvaluie un sentiment de turbaciune



interesant, mamica ta inca mai crede ca esti inca virgina
si in fiecare sara te duci la Betty sati ajute la algebra?




la mine niciodata nu e trist in casa
chiar si cind nui nica-nteresant la televizor


cind mica o murit eu trebuia sa merg la mare
insa stiind ce poama mica-fost
eu am pupato ca adio si mam dus
eu stiu ca mica nu sa suparat



cindva cind invatam in clasa-a treia
credem ca cind voi creste mare rapper o sa fiu
si as-ma catai cu gagici in limuzina



la Archibald la nunta eu miam inflat cireasa asa de tare
ca nu tin minte cit am pus pe masa

el mo chemat pi vineri sa privim caseta


de cind Bojika nio facut vreo doua padle
eu cu Allah mam padrujit, si vreu sva spun ca chiar ii po prikolu
numa catresti rogi mai multe ori pe zi




odata seara pe neprins de veste
rarunchiul drept asa de tare mo injunghiet
iaca deatunci eu nui mai dau cu berea



odata neavind ce face dupa lucru
eu Hamlet a lu Shakespeare am citit
asa aiurea-i scris da paliubomu nio placut
momentul cela cind groparii scot cerepul lui Yorik

No comments:

Post a Comment