Thursday, March 24, 2011

EU SHI BOJIKA (3)

PART SEVEN


Bojika are un fel de ciuda pe Lev Tolstoi.
Tocmai scrisneste din dinti de ciuda.
Cind aude de Tolstoi incepe sa muste in stinga si in dreapta.
Mai alaltaeri a muscato pe Doamna Maria de fund si pe catelusa ei Narcissa de ureche dreapta.
Uite asa nui place lui Bojika de Tolstoi.
Dar in schimb ii place Harms.


PART EIGHT

O data de Hramul Orasului, in parcul Catedralei, eu am avut o discutie pe tonuri inalte cu Bojika.
Eu uite asa, dupa vreo cinci pivi, iam trasnito:
 - Ei, ia spunemi tu amu, de ce pula calului ai facut estrada moldoveneasca?
Bojika foarte blajin suflindusi mucii mea raspuns:
 - La lume place.
Eu mam uitat curios si foarte atent in jur si am inteles ca la lume intradevar place.
 - Ei si pentru ce, pula mea, tu ai facut asa lume?
Bojika a schitat o pauza teatrala, a scuipat cojile de rasarita dintre dinti, a tras o gura de bere, a tras un fum si la suflat la mine-n ibala:
 - Da mie-mi place!
Eu mam uitat indelung la Bojika si am inteles ca lui intradevar ii place.
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuukaaaaaaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment