Saturday, March 19, 2011

EU SHI BOJIKA (2)

PART TWO

Cinele facea kaka in budka lui.
Eu faceam kaka in budca mea.
Kuba dorea sa faca kaka dar era ocupat wc-ul,pentru ca eu faceam kaka akolo.
Bila nu vroia sa faca kaka pentru ca nu mincase nimic. Ea isi mentine silueta.
Bojika nu facea kaka niciodata.
O data cei drept a facuto.
Si afacuto nu rau. Noi pina akum havanim kaka lui, si ni se pare ca havanim kaka facuta de Adam si Eva.
Dan Brown a zamutit kaka lui si toti au spus – Yaka asta kaka! Da!
Eu am facut kaka pina la kapat simam sters.
Era rindul lui Kuba.


PART FREE

Linistea sufleteasca o poti obtine suflind in cur, ca tot e borta.
Soarele si luna nu sunt frate si sora, dar doua corpuri ceresti, a spus Bojika sis a prapadit de ris.
Doua zile nu lam putut gasi.
A treia zi am incetat cautarile.
Zara Tusstra sa trezit dimineata, a fumat o tigara sa uitat in sonic si aspus ca Bojika a murit.
Dar Bojika dupa cum a spus mai inainte a treia zi a inviat.
Toata treaba asta a fost sarbatorita cu miel, pasca, cozonac, sarmale, oua rosii si bineinteles cu un pahar de vin.
Bojika a tras si el un pahar – doua sis a dus la lucru, pentru ca daca la noi ii prazdnik la dinsu – zi de lucru. El deja trei zile a pragulit.
Zara Tusstra sia strins lucrurile, a spus ca suntem cazeoli, si noi si Bojika ista a nostru sis a dus in Iran sa apere centralele atomice de la bombardamentele americane.

PART FOUR

Dimineata Bila sa trezit din somn cu o bila botita. Si nu numai de somn.
Eu deja trasem un fum si pluteam deasupra patului.
-    Si nu teai zaibit sa stai asa dea pula? De doi ani nu faci nici un cacat. Du-te si cautati de lucru. Mai ai sa te scobesti in cur? Mai ai sa stai ca o jita ucisa si sa nu faci nimic?
-    Mai am, iam raspuns. Mai am o jumatate de an si apoi tpru-tpru! Ma duc. Iar pina atunci noi ne vom fute.
-    Esti un ratat!
-    Auzi, babo, ya lasa vrajeala, iam spus eu pe sleau.
Ea a pufnit in ris si sia bagat mina la mine in chiloti.
Asta insa nu schimbat nimic.
Dupa ameaza stateam in fata marketing-managerului unei companii americane cu renume mondial si-i spuneam cit de tare vreau sa obtin postul vacant. Eram la cravata, spalat si cu parul dat cu gel.
-    In primul rind, miar placea sa lucrez intr-o echipa care-si         cunoaste bine telurile. Vreau un job serios care miar permite sa ma simt mmm…, goneam eu fara nici un gind de a-l obtine.
-    Dar va dati seam ace raspundere enorma va asumati lucrind in compania noastra? gonea marketing-managerul fara nici un gind de a ma angaja.
In spatele lui pe pervaz statea Bojika si citea “Timpul de Dimineata”. El mia trimis un SMS in creerul meu inflamat:”La Bila sa inceput ciclu. Ea e tare bucuroasa. Te asteapta un minet crincen. Kuba a cumparat un peste mare-mare. Fuga acasa. Pup! Bojika”


PART FIVE

    -    Fute-ma, ca-s kurva!, se auzea de la mansarda.
Eu cu Kuba stateam la bucatarie, beam ceai si ascultam Tudor Gheorghe. Kuba se uita foarte straniu la mine.
-    Si nu esti gelos? Ma intreba el foarte curios.
-     Nu, iam raspuns eu foarte calm.
Nu cum pot sai explic lui Kuba ca nu poti fi gelos pe Bojika.
-    Da! Da! Bag-o mai adinc! rasuna prin toata casa
„Da Bojika-i maladet!, ma gindeam eu.


PART SIX

„Hopa diri-da! Hopa diri-da!
  Hopa diri-diri, diri-diri, diri-da!“, cinta mobilul Bilei.


„Hare Krishna! Hare Rama!
  Krishna! Krishna! Hare! Hare!“, asa cinta a lui Kuba.

A meu nu cinta. El facea: “Biz! Biz! Iya! Iya!”.

Bojika nu avea mobil.
Dar noi deja iam chitit unul ca s ail cadonam de Pasti.
Iam ales chiar si muzica:

« Под небом голубым,
   Есть город золотой!
   С прозрачными воротами,
   И яркою звездой!»

No comments:

Post a Comment