Friday, March 22, 2013

DATAs DREAMS


eu mam uitat la cerul ploios, am mai tras un fum, mam mai uitat, mam mai uitat shi mam dus la kulkare
Shawn Lee shi ku Clutchy Hopkins sau apukat sa kinte in difuzoarele laptopului kare a reinviat mirakulos, dupa trei zile de moarte,  fix ka Bojika-jr a inviat




dar in timpul asta:

Mihai Eminesku sa trezit din somn foarte fresh shi odihnit
fara gretzuri shi dureri de kap
fara othodneak shi deprisneak
fix ka un bebelush sa trezit
alaturi dulce dormea Veronika Mikle
neborita, demakiata
ku zimbet pe buze shi pikaturi de sudoare pe frunte
shi ea fix ka un bebelush
soarele se juka ku lustra ku kristale Svarowski shi trimetea iepurashi in patul celor doi indragostitzi
Eminesku era kam ahuit de cele vazute shi ka sa se konvinga ka nu e vis sa pishkat de miina
shi za trezit!
pe prispa Bojdeucii lui Kreanga
ku un kap patrat, ku gust de boritura in gura
alaturi pe untzolishor Ionika o futea pe Veronika, kare ara atit de nekotoraia, ka nici nu dadea semne de viatza
"Huuuuu!". a rasuflat ku greu Mihai, " ce jis ibanutii!"


shi tot in timpul ista:
 

Shte Fun 4el il futea in kur pe un turk
turkul era nedovolinii, se zbatea shi zbiera in gura mare
"Hooo! Hoooooo!", il domolea Shte Fun dindui palme la buci, "Mai incet ka nu paot koncentra!"
"da eu nam fakut je nikaaaaaa!" nu se ogoia turkul
" dapu eu asta in avans, pentru viitorii 400 de ani de jiu" ia retezato Shte Fun shi ia bagat un ciorap puturos in gura shi shia kontinuat treaba

shi tot atunci:

Bojika shi ku Maria ( sfynta) se uitau la Kalombo
Kalombo le arata fokusuri ku trabukul shi ku okiul lui de stikla
shi le mai povestea poveshti de famile despre doamna Kalombo, in existentza kareia nimeni demult nu mai krede
Bojika se uita din kind in kind ku pofta la Maria ( sfynta)
" blea! shi iash mai puneo
da dishi nu iam puso atunshea kind lam zamutit pe Juniorul? "
shi Maria ( sfynta) tot se gindea:
"blea! da di shi nu nio puso atuncea kind lam zamutit pe Junior?"



da in timpul asta:

eu ma pupam ku Kate Moss in nijlokul noptzii, in nijlokul unui pustiu
deasupra skaparau fulgere, da nu ploua
pas ku pas Kate fu dezbrakata de haine
shi eu tot
shi numai-numai trupurile noastre sa se uneaska in extazul nebun de sex sub extazy kind Kate Moss shi akoperit ku mina lokul ku pricina shi mia shoptit la ureke:
" you never have me!"
eu tukma am ahuit:
" why, fa?" am intrebato
 "потому что жаба давит!" mia raspuns Kate ku un akcent tare smeshnoi
shi sa ridikat in picioare sa intors ku spatele shi a disparut in deshert  eu am ramas singur 
din intunerik se auzeau "oak-oak"-uri shi strigatele de placere  a lui Kate
da broaskai daveshte bine! mam gindit eu 



 
  



     
 

No comments:

Post a Comment