Sunday, March 17, 2013

КЫТЕ ШЕВА ДИСПРИ КЕЙТ МОСС



 tipa Motto
"shii frumos - ii Kate Moss
shii drept - nui minshiuna"






  
1.
de la inceput era Kuvintul
shi Kuvintul era Bojika
pe urma o venit Kate Moss sho spus "Teai siebit!"
shi asha o fost


2.
kind de dupa tufa de Aligote a aparut un cetatzean ku okii bulbukakatzi, ku spume la gura, ku maika lacoste shi ku o sapa in mini, shi kind cetatzeanul a ridikat sapa deasupra kapului, shi kind a strigat din tatzi rarunkii: " eeeeee! kind  цой (жив) fute o sapa intre koarne!", eu atunci am fakut un pas in spate, am ridikat mindru fruntea sus, shi kalm ka un englez iam raspuns: " eeeee! kum fute Moss - nu fute nimeni!"
shi asha a fost


3.
kind deasupra Kotovskului apare o hunea in forma de racitura ku milioane de bekuletze multikolore shi sklipitoare, shi un oki-piramida verde povesteshte skurtul rezumat al ultimilor shtiri de pe planeta Tralfamador, iar monumentul lui Kotovskii koboara de pe postament shi se duce dupa klub sa tragaun joint, 
inseamna ka Kate Moss o zareadit 20 de tramadoluri, 5 diazepamuri, 3 belotominaluri shi degraba no so atpusteaska
shi asha o fost
( shi nu o singura data)

 
4.
Kate Moss nu are fotka la Stefan cel Mare
:(


5.
eu nam diploma
Bojika nare gargauni
Kalombo nu are un oki 
da Kate Moss are o alunitza pe tzitza dreapta

 
6.
Kate Moss imi kumpara flori de la piatza de flori de linga talciok, kai mai ieftin   
Kate Moss maninka makaroane ku brinza, makar kai place grecika, numai deaceia ka eu altceva nu gatesk

Kate Moss ii singurul om de pe planeta pamint kare nu ma konfunda ku Jura Shevciuk  
shi de asta eu asha de sirguincios imi jok rolul kare mia kazut


  

No comments:

Post a Comment