Tuesday, September 18, 2012

SO, LET ME INTRODUSE MYSELF (1980 - 1990)


kind aveam 0 ani pe mine mo aratat la televizor
animala de operator a filmat asha de aiurea ka din koleaska roshie se vedeau doar picioarele mele kare se mishkau alogik
iaka asha eu am kapatat o ciuda pe televiziune

kind aveam 1 an pe mine mo dat la gradinitza de kopkii nr.1
akolo erau multe fetitze shi baietzashi
shi noi toata ziua ne jukam
iaka asha a inceput sami plaka sexul in grup

kind aveam 2 ani o murit Brejnev
la kasa de nebuni din Moscova, pe nebuni iau imbrakat frumos si leau aratat ceremonia de inhumare la televizor
asta mie mia povestit Tolik
iaka asha eu am fakut kunoshtintza ku Tolik

kind aveam 3 ani o murit Tuzik
Tuzik era un ciine care nu agrea ka cineva sa treaka pe linga el in timp ce el minca
eu oleaka mam bukurat de moartea sa ka tare ma mai speria ciinele acela
dar a doua zi mergind spre gradinitza mai nam fakut pe mine de frika kind am vazut kum un alt ciine a smuls lantzul shi sa repezit dupa o gaina ce se primbla prin kurte
iaka asha am intzeles eu ka am kinofobie

kind aveam 4 ani familia noastra sa mutat la camin
malosemeika ku doua kamere
pina atunci nu traisem la blok
in prima zi mama ma skos afara sa ma jok
copii din acel kamin mi sau parut oleaka anacefali si deaceia  toata ziua mam jukat singur
shi nu mam plictisit
iaka asha eu am intzeles ca eu is oleaka asocial

kind aveam 5 ani o fost un mare cutremur undeva prin Vrancea
kutremurul o ajuns shi pina la Kotovsk
din cauza lui 3 volume de ВРЯУ СА ШТИУ au cazut de pe politza drept la mine in cap
iaka asha eu am intzeles ka-s  deshtept a napoda

kind aveam 6 ani la Chernobil nu stiu ce a buhnit
buhnitura asta ma imbogatzit cu un kuvint nou - radiatzie!
din kauza ei, a radiatziei, var-mea nu mia dat voie sa imbrac un shleom de pompier, spunind ka el ii plin de radiatzie
ea era cu un an mai mare ca mine shi eu am krezut-o
in skimb in fiekare seara parintzii imi dadeau cite o lingura de kahor
pentru radiatzie
iaka asha eu am intzeles ka-mi place krepleaciokul

kind aveam 7 ani pe mine mau dus la shkoala
eu aveam infipta in piept o insigna ku o frunza galbena de kopak pe kare skria 1 СЕНТЯБРЯ iar in ghiozdan aveam o karte kare se numea ШАПТЕ АНЬ ДЕ АКАСЭ
prima mea invatzatoare a spus ca eu is cel mai pregatit elev din klasa
iaka asha eu am intzeles ce inseamna PR

kind aveam 8 ani mam dus la judo
iaka asha eu am intzeles ka Putin ii un kazeol


kind aveam 9 ani Bojika o spus: 
 - nu citi Maestrul shi Margareta, ka ai sa kiorashti!
iaka asha eu am shi kiorit


kind aveam 10 ani am auzit la televizor ka a murit Viktar Tzoi
iaka asha eu am intzeles ka VIKTAR TZOI ZHIV!

(to be continued)





No comments:

Post a Comment