Saturday, September 29, 2012

POVESTE KU 9 NEVESTE


in jurul orei unu de noaptea cerul o tunat
Bojika o skaparat 
shi peste Pamint so ashternut linishtea 
eu statem trintit pe fotoliu sub podnaves, beiam kofea shi ma uitam la peretele de koteletz de vizavi
din perete deodata sau ivit 9 neveste, kare mai dihai decit alta
ele au dansat un dans skurt in grup shi dupa asta una kite una sau apropiat pe rind de mine

1.
priva nevasta avea parul lung-lung
ea sa apropiat sa aplekat cerul a scaparat si ea mia soptit la ureche:
 - daka ma lingi pe spate pe shira skinarii mie nici sex nu-mi trebuie! da daka nu, trebuie sex! shi mult sex!

2.
a doua nevasta era uda
ea a stat tremurind in fatza mea fara sa skoata vreun cuvint
pe urma a scuturato deodata shi ea a iknit
shi gata nu a mai tremurat

3.
cea dea treia nevasta ma lins pe git, ma lins pe ochi
sa lins pe buze shi asha graita:
 - eu vreau sa am kopil de la tine! da nu amu, da mai tarziu!

4. 
a patra nevasta era cheala
shi slaba
avea cearcane sub ochi
buzele erau vinete
ea ca un copil mic sa ashezat la mine pe genunchi shi ma kuprins
eu ii simtzeam kit de repede i se zbate inima
 - tuk-tuk! tuk-tuk! tuk-tuk! tuk- tuk! 
spunea ea shi pulsul ii creshtea shi mai mare

5.
a cincea nevasta avea Ochii Mari
in ochi ei se vedea cerul shi Ursa Mare
ea mirosea a noapte
ea ridea, ridea foarte zarazitelino
 - asai ca eu sunt hlizita?
a spus ea si a disparut

6.
a sasea nevasta era roscata
ea fuma o tzigara foarte hapsina
 - important e sa fie totul important! a zis

eu am vrut so apuk cur
 - da eu nu ma rad akolo, mia spus ea
au mi-am bagat miina  akolo shi am simtzit ka avea dreptate

7.
cea dea saptea nevasta sa apropiat
sa ashezat in genunchi in fatza mea 
sia culcat capul pe piciorul meu sting
imi mingia pula shi kinta in soapta:
 - Ploua infernal
shi noi ne iubeam
la masarda!

8.
a opta nevasta avea tzytze mare
ea shia scos o tzytza mia bagato in gura si ma netezea pe kap
eu sugeam cu lakomie laptele ei
laptele avea gust de sirop de artzar

9.
a noua nevasta era rupta
ea sa apropiat si mia soptit la ureche:
 - eu vreu sa te mushk de cur!
 - eu tot! iam soptit si eu la ureche
 - eu prima am zis!

 
deodata a inceput sa ploua si cele noua neveste sau topit si au disparut
eu am ramas singur sub podnaves
miam aprins o tzigara shi am inchis ochii
shi am inceput sa visez





2 comments:

  1. la tema nevestelor http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8r9fkUIvw1rdkwrjo1_500.jpg

    ReplyDelete