Monday, January 23, 2012

EU SHI BOJIKA (15)






asta ka un fel de ceva de ris, pentru ca ceia ce urmeaza, nui de ris deloc
macar ca poate oleaca de ris va fi da asa un feli de ris cu plins
da care cum se shtie e baliga de minz, vorba poporului


PART TWENTY TWO

Eu am terminat pe tzitze la Billa si am trimis-o la Kapitala la un kantzert
Billa era tare multzumita.

Kuba a gasit o caseta cu Tudor Gheorghe The Best of si sa paterit oleaka.
Kuba era multzumit.

Eu ku Bojika, neavind ce face, neam dus la Biblioteca si am tras o micro-orgie.
Bibliotecara era multzumita.

Liderul formatziei instrumental vocale la kantzertul careia sa dus Billa, a vazut-o printre spectatori, si asa de tare sa bucurat ca a uitat cuvintele la cintec.
Liderul ea multzumit.

Patronul clubului unde avea loc kantzertul se uita la gramada de kopkii adunatzi in fatza scenei si la alta gramada de kopkii adunatzi in fatza tejghelii barului, si sa gindit ca gramada de kopkii de la bar ii este nustiu cum mai draga.
Patronul era multzumit.

Petrica, porcul lui nanu Valera se uita printre gratiile goginetzii cum nanu Valera cu nana Valea se suiau in masina.
Iaute ce sau chitit, se duc la vreun bal, se gindea Petrica, insamna ca azi no sa ma taie, Zaibisi!
Porcul Petrica era multzumit.

Mihai Eminesu se primbla seara cu Veronica Micle pe aleia Clasicilor.
sau oprit in fatza bustului lui Emisnescu.
Postamentul bustului era pe jumate ingropat in flori, cu ocazia recentei sarbatoriri a dnearei lui.
Eminescu era multzumit!
 - Bai Mihai, spuse Veronica, da mie de ce numi ridica bust aici, daca la atitzea kazeoli leo ridicat?
 - Da zato, in cinsprezece minute vine Goga la fontan, si noi o sa avem un gram de coks, a raspuns Eminescu
Veronica Micle era multzumita.

Spermatozoidul Nr. 01653897 din jetul slobozit de Eugen a ajuns ku greu la locul destinatiei si necatind la toate protestele vehemente a ovulului Anisoarei sa infiltrat
Spermatozidul Nr .01653897 ea multzumit.


Dupa ce am terminat micro-orgia de la Biblioteca, si bibliotecara multzumita sa dus sa ne faca cafea tri-v-odnom eu lam intrebat pe Bojika:
- Da de ce oamenii se multzumesc cu niste asa nimicuri? O fi ei asa de prosti?
- Daca nar fi nu sa povesti, mia raspuns Bojika  foarte Multzumit

da eu?
da eu is multzumit si de asta, cu toate ca...

No comments:

Post a Comment