Tuesday, January 24, 2012

AMINTIRI DIN KOPKILARIE (2)

la scoala soarta a fost kruda ku mine
din klasa a doua pina in a sasea am invatzat in skimbul II, adika dupa masa
tare greu pe suflet mai era
shi iaka la televizor o aparut Kashpirovskii
el pi tatzi ii lekuia shi tatzi erau multzumitzi
tatzi ka unul

in afara de necajitzii de elevi si profesori care se suportau reciproc in skimbul doi
toata tzara se insanotashea da numai aeshtea umblau bolnavi shi stricau toate datele statistice

shi uite ca intro buna zi apare un ukaz pe shkoala
skimbul doi face pe zi mai putzine lektzii ka sa reuseaska totzi la seansurile mirabolante
shi dupa a patra lektzie puteai vedea kum totzi alearga ka nebunii akasa sa se mai uite in oki la Kashpirovskii shi sa mai inghita o portzie de sanatate



numa ka eu ka Vitea si ku Nadea nu ne duceam akasa la seans
noi ne duceam la КАФЕ МОРОЖНЫ unde ne petreceam tipul mincind morojni ku ciukalata la suta de grame
Nadea ku Vitea tipa se iubeau, ei cum pot sa se iubeaska nishte kopkii de 10 ani
da eu eram un feli de drug dealu Vitea, plus tainik o iubeam pe Nadea, ei, shismai vorbim

tot era bine shi frumos pina kind intr-o seara nu nea prins завуч-ul shi a fost mare skandal
kum e posibil asa ceva?
in lok sa se insanatoseaska de rind cu lumea, dracii estea de kopkii minkau morojni?
in timpul lektziilor?
pe noi au vrut kiar sa ne alunge din pioneri, pentru acest sabotaj
dar tata lu Nadea era mare shishka, shi a lu Vitea tata era nacialnik de zapravka, nu shi eu kopkil de oameni edukatzi
karoce neam atmazuit
iaka asha nu mam lekuit eu la timp

shnornal ka eu as fi putut trasa o paralela intrea amintirea mea din kopkilarie ku situatzia in jurul solutzionarii krizei konstitutzionale shi uzurparea puterii de stat, da ce kiar nam ku ce ma ocupa?


1 comment:

  1. mi-o aparut ideea de scos vodka Kashpirowski in momentu dat

    ReplyDelete