Tuesday, January 17, 2012

AMINTIRI DIN KOPKILARIE

kind eram scolar am avut multi invatatori
multi mau invatat, odnako!
multi invatori dintre cei multi invatatori pe care iam avut eu, aveau porecle
pe care eu le mai tin minte:

Kartosca - director, istorie, samana la brejnev, pravil ne prihodea v soznanie
Africa - directoare, dreptul, liderul organizatiei raionale PCRM
Scatman - director, fizica (tare mai samana cu scatman john)



kontinuam, deci:

Afonea - matematica, porecla spune tot
Boanda - desenul, desenul liniar, toti credeau ca Boanda ii familia
Tzolea - biologie, geografie, diriginta, proasta ca noaptea
Ilici - cintul si muzica, istorie (kit nar parea de straniu, dar ii fapt)
Liudvig - engleza, colektziona fantice Turbo si astai nui gon
Pleshka - engleza, sotzul Liudvigului
Rujina - fizika, a rujinit Rujina-n jii (spus poetic)
Microfon - matematica, tzipa intruna, pahodu po delu
Shishka - cultura fizica shi sport, TISHE EDEOT SHISHKA, era skris pe usa tirului
Borea - cultura fizika si sport, realino Borea. Borea imi era vecin,beea vodka si fuma temp
Winnie Pooh - matematika, samana cu Medvedev la batrinetze shi era o suka nevozmojnaia
Psihul - matematika, realinii psih, traia impreuna cu iepurii
Stavrida - matematica, cind pe tine te chiama Severina Hristoforovna tu potzi sa fii numai Stavrida

paradoxal, dar fapt - acei de la care puteai ceva realno sa invetzi nu aveau porekle

acum o pauza muzicala dupa care ne luam ramas bun;




iaka asha stau eu, om de pisti 30, sini aduk aminte poreklele invatorilor, nar nici o pula nu tin minte ce mo invatzat oamenii ceia
eu askult Jorge Ben Jor shi ma prikalesk
apu dar,
RAMAS BUN

P.S. xtate, luna trekuta am avut 666 de vizualizari pe Burghul Lenutsei
OF-OF-OF!
SHII DE FAKUT?
OF-DOAMNE-OF!

2 comments: